کسب‌وکارهای دارای «اینماد» ۶ روز برای پاسخ به شکایت مشتریان فرصت دارند

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با اعلام مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی، کسب‌و‌کارهای اینترنتی از هفته‌ی آینده، تنها ۶ روز برای رسیدگی به شکایات مشتریان خود مهلت دارند.
تبلیغات

مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد از هفته‌ی آینده، مهلت‌ تعیین‌شده برای شاخص تأخیر در پاسخ‌گویی کسب‌وکارهای اینترنتی به ۶ روز کاهش می‌یابد. پیش‌ازاین، کسب‌وکارها سه مهلت زمانی ۹۶ ساعته (۷۲ و ۴۸ و ۲۴ ساعته) یا به‌عبارت‌دیگر، ۱۲ روز برای پاسخ‌گویی به شکایات داشتند.

به‌گزارش مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی، در به‌روزرسانی جدید کسب‌وکارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی به‌طورکلی ۶ روز برای پاسخ‌گویی به هریک از شکایات دریافتی مهلت خواهند داشت و مهلت اولیه از زمان ثبت شکایت ۷۲ ساعت خواهد بود.

درصورت پاسخ‌گونبودن کسب‌و‌کار در ۷۲ ساعت اولیه، یک تأخیر برای آن کسب‌و‌کار ثبت و ۴۸ ساعت برای دور دوم پاسخ‌گویی مهلت داده می‌شود. درصورتی‌که کسب‌و‌کار در طول این مهلت زمانی هم به شکایت دریافتی پاسخی ارائه نکند، تأخیر دیگری برای آن ثبت و درنهایت مهلت زمانی پایانی ۲۴ ساعت است. درصورت پاسخ‌گونبودن کسب‌و‌کار پس از گذشت ۲۴ ساعت نهایی، شکایت ثبت‌شده به‌عنوان شکایت بدون پاسخ در کارتابل و پروفایل اینماد کسب‌و‌کار ثبت خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات