سپیدارسیستم برای ورود به فرابورس چراغ سبز گرفت

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با اعلام رسمی فرابورس، سپیدارسیستم مجوز‌های لازم برای عرضه‌ی عمومی سهام و ورود به تالار فرابورس ایران را دریافت کرد.
تبلیغات

پس از ثبت کارنامه‌ای موفق برای همکاران سیستم در بازار سرمایه، حال شنیده‌ها حاکی از آن است که سپیدارسیستم آسیا به‌عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه‌ی همکاران‌سیستم در آستانه‌ی ورود به تالار فرابورس است. براساس اطلاعات ارائه‌شده، سپیدارسیستم آسیا با سابقه‌ای ۱۰ ساله، بیش از ۶۷ هزار مشتری فعال دارد. باتوجه‌به اینکه سپیدارسیستم نرم‌افزارهای بازرگانی تولیدی، پیمان‌کاری، خدماتی و پخش توسعه می‌دهد، موفق شده است بخش بزرگی از نیاز بازار شرکت‌های کوچک را پوشش دهند. 

یکی از اولین نتایج افزایش مشتریان این شرکت، روند صعودی برای درآمد سپیدارسیستم است که انتظار می‌رود در آینده نیز تداوم داشته باشد؛ چراکه سپیدار سیستم می‌تواند علاوه‌بر فروش نرم‌افزار، از محل پشتیبانی مشتریان و مدیریت کارآمد هزینه‌ها نیز درآمدزایی کند. 

رضا زارعی، مدیرعامل سپیدارسیستم، در‌این‌باره می‌گوید:

حضور در فرابورس تغییرات مثبتی برای این شرکت به‌همراه دارد؛ ازجمله ارزش‌گذاری واقعی، اعتباربخشی و اعتمادسازی در بازار که مسیر شرکت برای جذب مشتریان جدید را هم هموار می‌کند. سپیدارسیستم امروز جزو شرکت‌های موفق‌ و شناخته‌شده‌‌ی فعال در بازار نرم‌افزارهای سازمانی ایران است. این شرکت اکنون ازنظر مالی و فنی در وضعیتی قرار دارد که می‌تواند اعتماد فعالان بازار سرمایه را جلب کند.

به‌گفته‌ی مدیران شرکت سپیدارسیستم، از مزیت‌های رقابتی این شرکت می‌توان به برخورداری از شبکه‌ی گسترده و متخصص از نمایندگان فروش و پشتیبانی در سراسر کشور اشاره کرد. سپیدارسیستم با بیش از ۲۵۰ نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور به یکی از بازیگران قدرتمند بازار نرم‌افزارهای مالی تبدیل شده است.

شرکت سپیدار سیستم توانسته است با کسب امتیاز چشمگیر در شاخص‌های قیمت، کیفیت، خدمات محصول و رضایت مشتریان، در دو سال متوالی ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ گواهینامه‌ی حمایت از حقوق مصرف‌کننده و در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نیز، تندیس حمایت از مصرف‌کنندگان را از این سازمان دریافت کند. همچنین سپیدارسیستم هفتم تیر سال جاری موفق شد مجوز شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی را دریافت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات