قابلیت ویزیت در منزل و مشاوره‌ی دامپزشکی به پزشکت اضافه شد

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پزشکت به‌عنوان یکی از سرویس‌های ارائه‌ی خدمات پزشکی به‌صورت آنلاین، تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن خود را با ویژگی‌های جدید منتشر کرده است.&nbsp
تبلیغات

هرچند شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته، اتفاقی نه‌چندان خوشایند بود، اما باعث شد تا اقبال به سرویس‌های آنلاین در میان کاربران ایرانی بیشتر شود. روی آوردن کاربران به استفاده از سرویس‌های آنلاین به‌اندازه‌ای بود که حتی برخی کسب‌وکارها نظیر فروشگاه‌های آنلاین قادر به پاسخگویی به تقاضای ایجاد شده نبودند. پزشکت نیز به‌عنوان یکی از چندین سرویس ارائه‌ی خدمات پزشکی آنلاین، موفق شده تا طی چندماه اخیر چه در میان جامعه‌ی پزشکی و چه در میان کاربران، بیش‌ازپیش جای خود را باز کند، به‌طوریکه براساس گزارشی که پزشکت منتشر کرد، این استارتاپ طی بهار سال جاری موفق شده تا رشدی ۲.۵ برابری را در میزان تعداد کاربرانش تجربه کند. کافه‌بازار نیز با انتشار گزارشی که با بررسی الگوی کاربر از ابتدای اسفند تا نیمه‌ی اول فروردین ۹۹ تدوین شده بود، اعلام کرد که پزشکت در میان مجموع اپلیکیشن‌های بخش درمان که رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده‌اند، با رشد ۲۶۶۸ درصدی، جایگاه اول رشد را دراختیار دارد. 

حال پزشکت نسخه‌ی تازه‌ای از اپلیکیشن خود را با قابلیت‌های جدید منتشر کرده که در میان‌ این ویژگی‌های جدید، موارد جالب توجه و درعین‌حال کاربردی وجود دارد. براساس اطلاعاتی که پزشکت ارائه کرده، نسخه‌ی تازه این اپلیکیشن با ۷ قابلیت جدید دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از میان هفت قابلیت جدید که فهرست آن‌ را در ادامه مشاهده می‌کنید، اضافه شدن مشاوره‌ی دامپزشکی به‌صورت آنلاین به‌همراه امکان تنظیم قرار ویزیت در منزل درکنار قابلیت مشاهده‌ی نزدیک‌ترین پزشکان، پرستاران و همه‌ی خدمت‌دهنده‌ها براساس موقعیت مکانی کاربر و نزدیک یا دور بودن، جزو ویژگی‌هایی است که می‌تواند گره از کار بسیاری از کاربران بگشاید. 

در ادامه‌ می‌توانید فهرست امکانات جدید اضافه‌شده به اپلیکیشن پزشکت را ببینید:

  • مشاوره‌ در منزل (ویزیت در منزل با امکان تعیین وقت و رزرو برای حضور پزشک)
  • مشاوره‌ی دامپزشکی به‌صورت آنلاین و ویزیت در منزل
  • رزرو پرستار و پیراپزشک و بهیار برای مراقبت در منزل
  • سامانه پرسش پاسخ آزاد و رایگان در پزشکت
  • احراز هویت کاربران با سامانه امتا (پروفایل)
  • امکان مشاهده‌ی پزشکان، پرستاران و همه‌ی خدمه‌ی پزکشی براساس موقعیت مکانی و نزدیکی به کاربر
  • تغییرات ظاهری و UI/UX 
پزشکت

هرچند عملکرد پزشکت طی سه‌ماهه‌ی اول سال، روندی صعودی داشته، اما با عادی شدن شرایط کرونا طی خردادماه، شتاب رشد جذب کاربران و انجام مشاوره در این سرویس کاهش یافت. حال باید دید که آیا اضافه شدن ویژگی‌های جدید می‌تواند روند صعودی رشد پزشکت را حفظ کند یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات