تپ‌سی به سفیران مبتلا به ویروس کرونا، تسهیلات پرداخت می‌کند

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
تپسی برای کمک به سفیرانی که به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ نتوانسته‌اند فعالیت کنند و درآمد خود را از دست داده‌اند، تسهیلات بدون بهره پرداخت می‌کند.
تبلیغات

تپ‌سی اعلام کرده برای کمک به سفیرانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و توانایی کسب درآمد از طریق تپ‌سی را از دست داده‌اند، کمک هزینه پرداخت می‌کند. مبلغ این تسهیلات، دو میلیون تومان است و سفیرانی که در هفته‌های اخیر، به بیماری کووید 19 مبتلا شده‌اند، می‌توانند برای دریافت آن ثبت نام کرده و یکی از اعضای خانواده آن‌ها برای دریافت مراجعه کنند.

این تسهیلات ویژه سفیران تمام وقت و فعال تپسی است که در ۶ ماه گذشته در این شرکت فعالیت داشته‌اند.هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپسی، این اقدام را در راستای حمایت از سفیرانی عنوان کرد که در شرایط فعلی و باتوجه به خطرات احتمالی ابتلا به بیماری کووید 19 در حال فعالیت هستند.

دمیرچی گفت:

این روزها سفیران تپسی در کنار سایر رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، نقش مهمی در ترددهای ضروری شهروندان دارند و باید از همه کسانی که با وجود خطراتی که سلامتی‌شان را تهدید می‌کند در حال خدمت‌رسانی و از خود گذشتگی هستند سپاسگزار باشیم.

دمیرچی به این نکته اشاره کرده که تپ‌سی با اقداتی نظیر توزیع اقلام ضدعفونی و همچنین آموزش به سفیران و مسافران سعی کرده تا مراقبت‌های مورد نیاز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را انجام دهد. 

بنابر اطلاعات ارائه شده توسط تپ‌سی و همچنین شواهد روشن موجود در سطح شهر می‌توان گفت که با شیوع ویروس کرونا، در خواست سفر با تاکسی‌های آنلاین به دلیل ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌شدت کاهش یافته و رانندگان فعال در این تاکسی‌ها بخشی از درآمد خود را از دست داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات