کلاسیکو عادل فردوسی پور رکورد شکست؛ نزدیک به دومیلیون تماشاگر در ۲۴ ساعت

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌ی کلاسیکو عادل فردوسی‌پور پس از حاشیه‌های فراوان پخش شد و رکورد شکست. کلاسیکو موفق شد در ۲۴ ساعت، به پربازدیدترین برنامه‌ی پخش‌شده در تاریخ شبکه‌ی نمایش اینترنتی ایران تبدیل شود.
تبلیغات

عادل فردوسی‌پور به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌سازان و مجریان کشور که در حوزه‌ی ورزش فوتبال فعالیت می‌کند و در بیش از یک دهه‌ی اخیر، با برنامه‌ی نود موفق شده بود مخاطبان صدا‌و‌سیما را راضی نگه‌ دارد، با برنامه‌ی جدیدش در شبکه‌‌های نمایش اینترنتی رکورد شکست. برنامه‌ی کلاسیکو که به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور آماده شده و اجرای آن برعهده‌ی پژمان جمشیدی بود، موفق شد در طی ۲۴ ساعت بیش از یک‌میلیون و ۸۲۰ هزار تماشاگر جذب کند. 

آمار مذکور مربوط به هر سه پلتفرم کافه‌بازار و نماوا و فیلیمو است که حامیان اصلی برنامه‌ی کلاسیکو نیز هستند. البته باید به این نکته اشاره کنیم رقم یک‌میلیون و ۸۲۰ هزار بار دیده‌شدن مربوط به تعداد دستگاه‌هایی است که این برنامه ازطریق آن‌ها دیده شده و باتوجه‌به اینکه احتمالا تعداد تماشاگران هربار پخش روی دستگاه‌های مختلف بیش از یک نفر بوده‌اند، احتمالا آمار بازدید بسیار بیشتر از میزان اعلام شده است. 

برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور

زمانی به اهمیت این رقم پی می‌بریم که بدانیم کلاسیکو هم‌اکنون پربازدیدترین برنامه‌ای است که در شبکه‌ی نمایش اینترنتی داخلی پخش شده است و بینندگان آن را تماشا کرده‌اند. این برنامه که به‌مناسبت نزدیک‌شدن به رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است، با حضور مهمان‌هایی ازجمله علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو درباره‌ی این مسابقه مهم بحث و آن را تحلیل می‌کند. ناگفته نماند تماشای کلاسیکو برای عموم مردم رایگان است. 

باتوجه‌به ادامه‌داربودن پخش ویژه‌برنامه‌ی کلاسیکو، پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی با استقبال چشمگیری رو‌به‌رو خواهد شد و مسیر تولیدات مشابه آینده را هموارتر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات