کیوسک‌های هوشمند خدمات را بدون نیاز به باجه‌دار انجام می‌دهند

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کیوسک‌های خدمت‌رسانی انجام امور بدون مراجعه‌ی حضوری به باجه‌داران را فراهم می‌کنند.
تبلیغات

GSS (گرایش تازه کیش) شرکتی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات است و در سطح جهانی فعالیت می‌کند. این شرکت ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک و کنترل تردد جاده‌ای، پروژه‌های امنیتی و پروژه‌های IT است و در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به بانک‌ها، مؤسسه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها خدمت ارائه می‌کند و پیش‌تر نیز دستگاه فروش بلیت برای اماکن تاریخی را اجرایی کرده بود.

GSS در نمایشگاه «شهر هوشمند» واقع در سالن همایش‌های برج میلاد، کیوسک‌های هوشمند جدیدی رونمایی کرد که درادامه، دو نمونه از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

GSS

دستگاه Cashles ATM قابلیت ارائه‌ی سرویس‌هایی ازجمله انتقال وجه، پرداخت قبوض، اصلاح رمز، خدمات شتاب و سایر فرایندهای بانکی را فراهم می‌کند. این دستگاه بسیار ایمن است و قابلیت احراز هویت ازطریق اثر انگشت را نیز دارد.

Smart Table دستگاهی برای تسهیل‌کردن و هوشمندسازی امور در حوزه‌های مختلف بدون نیاز به مراجعه به باجه‌های خدمات‌رسانی است. ازطریق این دستگاه می‌توان فرم‌های احراز هویت را دریافت کرد و نسخه‌ی تکمیل‌شده‌ی فرم‌ها را نیز به خود دستگاه تحویل داد تا سفارش کاربر را انجام دهد؛ ازجمله صدور کارت هدیه با متن و طرح و مبلغ دلخواه یا افتتاح حساب و وصول چک.

GSS

کیوسک Smart Table به دوربین، میکروفون، بلندگو و صفحه‌ی امضای دیجیتال مجهز است و قابلیت دریافت امضا و عکس و اثرانگشت را نیز دارد تا نه‌تنها در بانک‌ها، بلکه در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی همچون بخش آموزش دانشگاه‌ها قابل‌سفارش‌سازی باشد و مراجعه‌کننده بتواند بدون معطل‌شدن و در صف ماندن، کارهای خود را انجام دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات