تپ‌سی برای رانندگانش باشگاه وفاداری راه‌اندازی کرد

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تپ‌سی در راستای ارائه‌ی خدمات مختلف رفاهی، آموزشی و درمانی به سفیران خود، باشگاه مشتریان رانندگان راه‌اندازی کرد.
تبلیغات

تپ‌سی با راه‌اندازی باشگاه حرفه‌ای‌های تپ‌سی از چند ماه گذشته آغاز به کار کرده و خدمات متنوعی را به رانندگان برتر این شرکت ارائه می‌کند. این موارد شامل خدمات مختلف مرتبط با خودرو و خدمات درمانی، آموزشی و رفاهی است.

باشگاه حرفه‌ای‌ها در گام اول برای رانندگان فعال در تهران راه‌اندازی شده و در ادامه در سایر شهرها نیز اجرایی می‌شود.

سفیرانی که میانگین امتیاز سفرهای آن‌ها بالاتر از ۹ باشد وارد باشگاه حرفه‌ای‌‌ها می‌شوند و برحسب میزان فعالیت خود در سه دسته برنزی، نقره‌ای و طلایی سطح‌بندی می‌شوند. مزایای باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی برحسب سطحی که سفیران در آن جای می‌گیرند به آن‌ها تعلق می‌گیرد.​​

تپ‎سی در فاز اول راه‌اندازی این باشگاه اقدام به ارائه‌ی روغن موتور رایگان برای سفیران برتر و تخفیف‌‌هایی برای خرید قطعات خودرو مانند باتری، لاستیک، لنت و شمع کرده است و در ادامه، خدمات دیگری در سایر حوزه‌ها به سفیران خود ارائه خواهد کرد. خدمات و مزایای باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی دسته‌های مختلفی همچون تسهیلات بانکی، انواع بیمه، خدمات سلامتی، سبک زندگی (تفریح، سفر، ورزش و...) و آموزشی را شامل می‌شوند و این خدمات براساس نظرسنجی‌ها و نیازسنجی‌های انجام‌شده میان سفیران این شرکت طراحی و ارائه شده‌اند.

باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی باتوجه به اهمیت جلب رضایت حداکثری رانندگان که منجر به افزایش کیفیت فعالیت آن‌ها خواهد شد، آغاز به کار کرده تا آن‌ها علاوه بر برخورداری از مزایایی که در اپلیکیشن برایشان فراهم شده است، بتوانند از خدمات دیگری هم برای تسهیل شرایط کار و زندگی خود بهره‌مند شوند.

تپ‌سی پیش از این نیز با تمرکز بر نیازها و خواسته‌های رانندگان، امکانات متمایزی نسبت به سایر تاکسی‌های آنلاین برای رانندگان خود ایجاد کرده بود. قابلیت تسویه اعتبار در لحظه، انتخاب مقصد دلخواه و امکانات مرتبط با امنیت سفر برای رانندگان، بخشی از اقداماتی است که تپ‌سی برای رانندگان خود انجام داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات