چهارمین دوره از سری مسابقات ICT Challenge به‌میزبانی دانشگاه گلستان برگزار می‌شود

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چهارمین دوره از سری مسابقات چالش‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge 4) با عنوان مسابقات برنامه‌نویسی گلستان، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و به‌میزبانی دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.
تبلیغات

دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه گلستان چهارمین دوره از سری مسابقات چالش‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات را با همکاری معاونت علمی ریاست‌جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌کنند. هدف از برگزاری این رویداد شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازارکار است که با قوانینی خاص و به‌منظور حل مشکلات موجود در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا می‌شود.

در این دوره، چهار مسابقه به‌صورت موازی و هم‌زمان در زبان‌های جاوا، پی‌اچ‌پی، پایتون و دات‌نت برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های دو تا چهار نفره با یکدیگر مسابقه می‌دهند. در این مسابقه، سؤال‌ها و چالش‌هایی مطرح خواهد شد و شرکت‌کنندگان بر بستر زبان‌های برنامه‌نویسی مذکور باید این مسائل را حل کنند.

با‌توجه‌به اینکه در این رویداد چهار مسابقه به‌صورت هم‌زمان اجرا می‌شود، امکان ثبت‌نام هر نفر فقط در یکی از مسابقات وجود دارد. شرکت‌کنندگان در‌صورتی‌که در یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی ثبت‌نام کردند، امکان حضور در سه مسابقه‌ی دیگر را ندارند. با‌توجه‌به اینکه ثبت‌نام در مسابقات رایگان است، برنامه‌ی این رقابت‌ها چنین تنظیم شده است:

  • بخش اول مسابقات ساعت ۸ چهارشنبه ۲۹ آبان آغاز می‌شود و ساعت ۱۹ خاتمه می‌یابد.
  • بخش دوم مسابقات ساعت ۸ پنجشنبه ۳۰ آبان شروع می‌شود و ۱۲ به پایان می‌رسد.
  • داوری نهایی مسابقات از ساعت ۱۲ شروع می‌شود و ساعت ۱۴ خاتمه می‌یابد.
  • مراسم اختتامیه و اهدای جوایز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت رویداد ICT Challenge به نشانی www.Ictchallenge.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات