تپ‌سی سفیران علاقمند به تحصیل را بورسیه می‌کند

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بنا به اعلام تپ‌سی، برای آن دسته از سفیران این تاکسی اینترنتی که علاقمند به یادگیری یا کسب مهارت‌های جدید باشند، بورسیه‌ای در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

​تپ‌سی با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرده که برای سفیرانی که در شبکه‌ی این تاکسی آنلاین فعالیت می‌کنند، بورسیه‌ی تحصیلی در نظر گرفته است. این بورسیه توسط سفیران برتر و یکی از اعضای خانواده‌ی این افراد قابل استفاده است.

تپ‌سی با استناد به نظرسنجی میان سفیران خود اعلام کرده، ۳۰ درصد از سفیرانی که در این شرکت فعالیت می‌کنند، به دلیل کمبود وقت از ادامه‌ی تحصیل دست کشیده‌اند؛ حال آنکه ۲۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هزینه‌ی مالی را دلیل انصراف از ادامه‌ی تحصیل خوانده‌اند. ۶۰ درصد از سفیرانی که مورد سوال واقع شده‌اند نیز از علاقه‌ی خود به ادامه‌ی تحصیل سخن گفته‌اند.

در همن راستا تپ‌سی از اهدای بورسیه‌ای به سفیران تپ‌سی طی سال جدید تحصیلی خبر داده است. این بورسیه شامل ۵۰ درصد تخفیف در مقطع کارشناسی برای دوره‌های آنلاین رشته‌های مدیریت مالی، مدیریت کسب‌وکارهای کوچک و مهندسی فناوری اطلاعات می‌شود. 

سفیرانی قادرند برای دریافت این بورسیه اقدام کنند که حداقل ۶ ماه از زمان ثبت‌نام‌شان در تپ‌سی گذشته باشد و طی سه ماه گذشته نیز حداقل ۳۰۰ سفر انجام داده باشند. همچنین باید به میانگین امتیاز بالاتر از ۹ به عنوان یکی از فاکتور‌های افراد واجد شرایط نیز اشاره کرد.

سفیران علاقمند به دریافت بورسیه از تپ‌سی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت تپ‌سی، از جزئیات طرح مربوط آگاه شوند و سپس ثبت نام کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات