اعضای جدید اتاق بازرگانی مشخص شدند

یک‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
امروز و در جریان انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، تمامی ۴۰ نامزد «ائتلاف برای فردا» به این مجمع راه یافتند.
تبلیغات

اتاق بازرگانی تشکلی است که در آن، تجار عمده و صاحبان صنایع برای هماهنگی فعالیت‌ها و چانه‌زنی با نهادهای حکومتی به‌منظور تأمین منافعشان تلاش می‌کنند. امروز و در جریان انتخابات، اعضای جدید این تشکل مشخص شدند که «ائتلاف برای فردا» موفق به پیروزی و حضور تمامی ۴۰ نامزد خود در تشکل شد. دراین‌بین، نام‌هایی مانند مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران و مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار علی‌بابا و محمدرضا انصاری، رئیس هیئت‌مدیره‌ی شرکت کیسون به‌چشم می‌خورد. حضور بنیان‌گذار و مدیرعامل‌های برخی استارتاپ‌های نام‌‌آشنا اعم از علی‌بابا در این تشکل، می‌تواند خبر خوشی برای صاحبان کسب‌و‌کار‌های نوپا در کشور باشد تا وضعیت فعالیت راحت‌تر و بهتر آن‌ها فراهم شود.

اتاق بازرگانی، پارلمان بخش خصوصی، نقش برجسته‌ای در هماهنگی روابط اقتصادی و سیاسی و فرهنگی فعالان اقتصاد غیردولتی کشور برعهده دارد و حضور پرقدرت فعالان حوزه‌ی ICT در اتاق، نقطه‌ی شروعی برای استارتاپ‌ها در اتاق‌های بازرگانی است. به‌همین‌دلیل، اکوسیستم استارتاپی کشور این پیروزی را نویدبخش اتفاق‌های بزرگی در این حوزه اقتصادی می‌داند.

شایان ذکر است نهمین دوره‌ی انتخابات اتاق بازرگانی تهران ۱۱اسفند با مشارکت ۳,۴۱۷ نفر از فعالان اقتصادی در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات