فیلیمو گزارش آماری سال ۹۶ را منتشر کرد

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش فیلیمو، تماشای یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون دقیقه فیلم و سریال آنلاین و رشد ۵۸۱ درصدی کاربران فیلیمو جلب توجه کاربران به سرویس‌های خدمات اینترنتی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

انتشار گزارش‌های آماری از کسب و کارهایی که این روزها جزئی از سبک زندگی دیجیتال شده‌اند، تصویر روشن و شفافی از وضعیت آن‌ها به دست می‌دهد؛ تصویری که چند گروه را مخاطب خود قرار داده و بررسی آن در توسعه‌ی کسب و کارهای دیجیتال تاثیرگذار است.

یکی از سرویس‌های محبوب این روزها که در حوزه سرگرمی و فیلم و سینما جذابیت زیادی برای کاربران خود ایجاد کرده، وب‌سایت و اپلیکیشن فیلیمو است؛ سرویسی که در دسته‌ی خدمات دهندگان وی او دی (VOD) قرار می‌گیرد و بررسی عملکرد آن در سال ۹۶ از چند جهت حائز اهمیت است؛ عملکردی که سنجشی برای شبکه نمایش خانگی است و آنالیزی از رفتار و سلیقه کاربران را در اختیار ارائه کنندگان محتواهای ویدیویی قرار می‌دهد.

از سویی دیگر و طبق اطلاعات این اینفوگرافیک، تماشای بیش از یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون دقیقه فیلم و سریال به صورت آنلاین به سرویس‌های خدمات دهنده اینترنت این پیغام را می‌دهد که ترافیک عظیمی را در سمت کاربران سرویس‌های وی او دی دارند و برای مصرف ارزان اینترنت آن‌ها باید فکری اساسی کنند.

فیلمیو / filmio

همچنین توجه به رشد ۵۸۱ درصدی کاربران فیلیمو نشان می‌دهد که در کسب و کارهای دیجیتال ارائه خدمت بیشتر از محصول مورد توجه قرار می‌گیرد و این می‌تواند همان نتیجه‌ای باشد که کسب و کارهای نوپا باید به آن توجه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات