شروع همکاری یاس و ZTE؛ گوشی BLADE V6 به زودی وارد بازار می‌شود

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
مطالعه 6 دقیقه
شرکت ZTE امروز به صورت رسمی شرکت یاس را به عنوان وارد کننده و گارانتی محصولات خود اعلام کرد. در این مراسم همچنین اعلام شد که گوشی BLADE V6 به زودی وارد کشور می‌شود. این گوشی در دسته تلفن‌های هوشمند میان رده قرار دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت چینی ZTE امروز با یاس نشست خبری مشترکی برگزار کرد تا ضمن اعلام یاس به عنوان گارانتی جدید این شرکت، خبر ورود BLADE V6 را به اطلاع رسانه‌ها و مردم برساند.

نشست خبری

در این مراسم ژولیانگ مدیر خاورمیانه و آفریقای ZTE در مورد گوشی جدیدی که به بازار ایران ارائه خواهد شد، توضیح داد که BLADE V6 از طراحی خوبی برخوردار است. ضخامت این گوشی هوشمند ۶.۱ میلی‌متر بوده و از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسل در پشت و جلو بهره می‌برد. امیدواریم این گوشی در بازار ایران به فروش انبوه برسد.

او افزود طراحی BLADE V6 در آمریکا انجام شده و در این کشور نیز فروش خوبی داشته است. ZTE برای فروش خوب این محصول در ایران روی تبلیغات زیاد و درآمد خوب برای فروشندگان کار خواهند کرد.

مدیرخاورمیان و آفریقای ZTE اعلام کرد:

امروز شرکت یاس را به عنوان شریک جدیدمان در ایران به شما معرفی می‌کنم. ما به خاطر اعتبار این شرکت، تصمیم گرفتیم یاس را به عنوان شریک خود انتخاب کنیم. باید از شرکت سامتل نیز به خاطر معرفی خوب برند ZTE به بازار ایران تشکر کنیم که جایگاه فعالیت ما در ایران را باز کرد.
ژولیانگ مدیر خاورمیانه و آفریقای zte

ژولیانگ ادامه داد:

با لغو تحریم‌ها، بازار ایران ظرفیت بسیار خوبی خواهد داشت که سفر رئیس جمهوری چین به ایران نشان می‌دهد بازار ایران برای چین اهمیت بسیاری دارد. ما نیز امیدواریم که در ایران بازار خوبی داشته و در آینده بهترین گوشی‌های ZTE را با کیفیت بالا در ایران ارائه کنیم.

ژولیانگ بودجه تبلیغات این شرکت در ایران را ۳ میلیون دلار دانست و اعلام کرد ما قصد رقابت با سایر برندهای چینی و غیر چینی بازار موبایل ایران را داریم. از طرفی بازار ایران پتانسیل خوبی برای برندهای چینی دارد و مصرف کنندگان بازار ایران به محصولات چینی عادت خواهند کرد. بازار ایران سالانه ۱۲ میلیون گوشی می‌فروشد و ما امیدواریم در ابتدا ۱ درصد و در آینده ۲ درصد از این بازار را از آن خود کنیم.

ژولیانگ ابراز امیدواری کرد که از نوروز ۹۵ بتوانند در گوشی‌های تلفن همراه همانند مودم‌ها با ایرانسل طرح باندلینگ اجرا کنند.

محمد ریش‌‌پور مدیر فروش شرکت یاس نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت قانونی و ۱۲ ساله یاس در ایران اعلام کرد:

یاس همیشه تاکید بر فعالیت قانونی و ارائه کالاهای اصلی و باکیفیت داشته است. در مذاکرات انجام شده با ZTE نیز دریافتیم که این شرکت قصد دارد محصولاتش با کیفیت خود و گارانتی معتبر وارد بازار ایران کند و برندش را در بازار بیش از پیش مطرح کند. ما نیز بهترین محصولات این شرکت را برای ورود به بازار ایران انتخاب کردیم تا در بین مردم جای باز کند.
محمد ریش پور مدیر فروش یاس

ریش‌پور ادامه داد:

امیدواریم با اجرای رجیستری گوشی اتفاق خوبی در بازار بیافتد و شاهد آن باشیم که آشفتگی بازار به نظم تبدیل شده و محصولات اصلی و با کیفیت به دست مردم برسد. ایران بهترین بازار خاورمیانه را در دست دارد که باعث شد در تحریم برندهای معتبر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در این بازار حاضر باشند و نتوانند قید آن را بزنند.

مدیر فروش یاس تصریح کرد:

ما هر سه نوع محصول پایین رده، میان رده و پرچمدار ZTE را می‌آوریم اما هم اکنون تمرکزمان روی میان رده‌ها است و امیدواریم در آینده محصولات پرچمدار را به بازار ارائه دهیم.

شاهین محمدی نماینده ZTE در ایران نیز با اشاره به سابقه فعالیت ZTE گفت:

به زودی در ایران سه فروشگاه برند ZTE را در بازار موبایل ایران، علاءالدین و شهر رشت راه اندازی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این فروشگاه‌ها را در سطح کشور گسترش دهیم. ZTE هم اکنون در دنیا به ویژه در آمریکا شناخته شده و حتی اس‍پانسرهای لیگ سرشناس بسکتبال NBA است.
شاهین محمدی نماینده zte

محمدی ادامه داد بر اساس آمارها، گوشی‌های میان رده شرکت‌های چینی بسیار خوب به فروش می‌رسد و در ایران این آمار در شهرستان‌ها بالاتر از تهران است. فعلا مردم علاقه‌ای به خرید پرچمداران چینی ندارند و به همین دلیل ما نیز بر روی آنها تمرکز نداریم.

محمود صفار رئیس شرکت یاس درباره احتمال همکاری یاس با برندهای معتبر دنیا پس از برداشتن تحریم‌ها علیه ایران گفت:

احترام شرکت‌های موبایل به مصرف کننده ایرانی برای ما مهم است و اگر شرکتی این قابلیت را داشته باشد ما با آن همکاری می‌کنیم.

رئیس شرکت یاس به سوال زومیت در مورد قیمت محصول جدید ZTE که قرار است توسط یاس ارائه شود، پاسخ داد:

متاسفانه واردات گوشی‌های تلفن همراه هزینه‌های بالایی دارد که اسما ۷ درصد است اما برای واردکننده حدود ۳۴ درصد می‌افتد. ۱۷.۵ درصد این هزینه‌ها مربوط به امور بانکی و ثبت سفارش بانکی است و در کنار آن هزینه ترخیص و ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز وجود دارد. به همین دلیل ما پیگیر رجیستر کردن گوشی‌های موبایل در ایران هستیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. البته از طرفی هم زمان ورود محصول از گمرک طولانی است که باید تغییر کند. به خاطر همین اتلاف وقت گوشی‌های جدید ZTE در گمرک قرار دارد و امیدواریم تا ۴ روز دیگر بتوانیم آنها را وارد بازار کنیم. با توجه به هزینه‌هایی که گفته شد تا گوشی در انبار ما نیاید نمی‌توانیم قیمت را اعلام کنیم اما سعی داریم که این محصول را با قیمت کاملا رقابتی وارد بازار کنیم.

صفار با بیان اینکه ما خود را نماینده مردم مصرف کننده در برابر تولید کنندگان می‌دانیم افزود:

ما برای افت قیمت پیگیری‌های زیادی از تولیدکنندگان داریم تا بتوانیم قیمت را به کمترین حد برسانیم.

صفار در پاسخ به سوال خبرنگار زومیت در مورد شرایط گارانتی محصولات ZTE توسط یاس، توضیح داد:

تمام شرایط اعلام شده توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را داریم؛ بدین ترتیب ۱۸ ماه خدمات تعمیر را در کنار یک ماه گارانتی تعویض ارائه می‌دهیم. پاسخگویی به مشتری در یاس از ۲ تا ۲۴ ساعت است و برای کارکنانمان در این شرایط مبحث تشویق و تنبیه را در نظر گرفته‌ایم. البته در برخی موارد ممکن است قطعات به دست ما برسد ولی در غیر این صورت در همان ۲ تا ۲۴ ساعت گوشی را به دست مشتریان برسانیم؛ چون به غیر از بحث گوشی در لوازم دیگر ما خودمان مصرف کننده هستیم.
blade v6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات