همایش معرفی لیگو و محصولات جدید این برند در مشهد برگزار شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
مطالعه 4 دقیقه
۱۴ دی‌ماه، طی مراسمی در هتل همای مشهد و با حضور نزدیک به ۵۵۰ نفر از مدیران لیگو در ایران ، فعالان، عمده و خرده فروشان شاخص استان خراسان رضوی و نمایندگان رسانه‌ها، برند لیگو و محصولات جدید این شرکت معرفی گردید. این همایش در واقع دومین همایش سراسری لیگو بعد از مراسم رونمایی از این برند در تهران است که در مهر ماه سال جاری برگزار گردید.
تبلیغات

لیگو هم اکنون در چهار استان تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و یزد از طریق عمده و خرده فروشان شاخص این استان‌ها عرضه می‌شود.

leagoo mashhad bestnik 1 1bf2a

در این مراسم که چهره‌های بزرگ توزیع و پخش بازار موبایل کشور حضور داشتند، مدیران شرکت نیک الکترونیک، نماینده انحصاری لیگو در ایران، به بیان پیشینه‌، اهداف و چشم‌اندازهای این شرکت پرداختند.

در ابتدای برنامه، مهندس افلاطونیان، مدیرعامل هولدینگ جهان الکترونیک ( مادر شرکت نیک الکترونیک)، کمپانی جهان الکترونیک را جزو معدود شرکت های دانش‌بنیان در حوزه‌ی تولید دانست و از پیشینه‌ی ۱۵ ساله این شرکت در تولید بردهای الکترونیکی در ایران و صادرات موفق به کشورهای اروپایی، امریکا و کانادا سخن گفت. وی همچنین از جمله افتخارات این شرکت را همکاری با کمپانی‌هایی چون زیمنس آلمان، NEC ژاپن، ال‌جی کره جنوبی و BMW‌ آلمان دانست.

leagoo mashhad bestnik 2 ed73a

آقای افلاطونیان هدف از تاسیس شرکت نیک الکترونیک را را تلاش جهت ارتقای زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی با تامین کالاهای با کیفیت در حوزه‌ی آی‌تی بیان داشت. سبد محصولات حال حاضر نیک الکترونیک را گوشی‌های هوشمند لیگو، تبلت‌های اسمارت رونیکس تایوان ، پاوربانک‌های نیک ، ساعت و دستبندهای هوشمند sWatch و اسپیکرهای trendwoo شامل می‌شود. افلاطونیان همچنین نوید راه‌اندازی خط تولید پاوربانک‌های جدیدی را در این شرکت داد که به کمک یکی از مطرح‌ترین تولید‌کنندگان پاوربانک در جهان و شریک تجاری خودروسازی BMW‌ آلمان صورت می‌گیرد.

بعد از سخنرانی مهندس افلاطونیان، دکتر حاجی بیگلو به تشریح مدل فروش و کسب وکار این شرکت و همچنین نحوه‌ی ارائه‌ی سرویس و خدمات این شرکت در قبال سبد محصولات آن پرداخت. ایشان همچنین از مهم‌ترین نقاط قوت نیک سرویس را گارانتی یک ساله و یک ماهه تعویض واقعی، روابط پایدار با مشتری و CRM پویا، سرویس تماس تلفنی ( ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز)، نرخ خرابی و مرجوعی بسیار پایین محصولات و درصد بالای رضایت مشتریان از خدمات نیک سرویس دانست.

leagoo mashhad bestnik 3 f2426

در ادامه مهندس مومیوند به بیان ویژگی‌های چندین محصول لیگو در قالب اسلایدهایی جذاب پرداخت. از مهم ترین موارد قابل توجه در صحبت‌های ایشان که مورد استقبال حضار قرار گرفت، به نقشه راه لیگو برای سال جدید و قرار گرفتن سری جدید با نام Shark در سبد محصولات این شرکت باز می‌گردد. بر اساس صحبت های مومیوند، لیگو قرار است امسال محصولات خود را در سه سری آلفا، الیت و شارک تولید کند که سری الیت مختص گوشی‌های رده بالا و میان رده 4G دار است. سری آلفا به محصولات رده پایین 3G اختصاص دارد که با توجه به سخت‌افزار بالا و پیشرفته‌ی خود و در عوض قیمت بسیار پایین به عنوان یک آغاز جدید در صنعت طراحی و تولید گوشی‌های پایین رده در جهان به‌شمار می‌رود. سری شارک نیز در واقع سری فبلت‌های این شرکت با باتری‌های غول آسا است و یکی از محصولات آن یعنی شارک ۱ به باتری ۶۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳ آمپری مجهز است.

leagoo mashhad bestnik 4 bbd17

اما پرچمدار لیگو در سال ۲۰۱۶ ، Elite Pro نام‌گذاری شده است که به تراشه‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X20، رم ۴ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت، سنسور اثرانگشت، بدنه‌ی فلزی و سرامیکی، دوربین ۲۱ مگاپیکسل به همراه لرزشگیر اپتیکال، نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن QHD و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود.

در انتهای مراسم جناب آقای نیری از پخش‌کننده‌های معتبر و موفق خراسان رضوی در زمینه‌ی نحوه‌ی توزیع گوشی‌های لیگو به ایراد سخن پرداخت و سپس از خرده فروشان موفق استان در فروش گوشی‌های لیگو با هدایای ارزشمندی تقدیر به‌عمل آمد.

leagoo mashhad bestnik 5 4b964

محصولات لیگو با گارانتی یک ساله در فروشگاه بست نیک عرضه می شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات