فروشگاه اینترنتی کیوان لند افتتاح شد

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طی مراسمی امروز فروشگاه اینترنتی کیوان‌لند در بازار موبایل ایران افتتاح شد.
تبلیغات

فروشگاه زنجیره‌ای کیوان‌لند که کار خود را مدتی است در بازار موبایل ایران آغاز کرده، امروز به شکل رسمی فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه‌اندازی کرد.

در مراسم افتتاح فروشگاه اینترنتی کیوان‌لند، مهدی ثابت راسخ، مدیرعامل شرکت توسعه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیوان اعلام کرد: «با توجه به رویکرد شرکت مبنی بر ایجاد فضایی مناسب برای عرضه و فروش کالا، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه فیزیکی کیوان‌لند کردیم.»

به گفته‌ی وی، شبکه‌ی خرده‌فروشی ایران با همه‌جای دنیا متفاوت است و برخلاف همه‌ی کشورها که در کنار فروشگاه‌های بزرگ، تعداد معدودی فروشگاه خرده‌فروشی کوچک وجود دارد، ایران بعد از هند و چین جایگاه سوم را در دنیا به لحاظ دارا بودن فروشگاه‌های خرده فروشی دارد.

کیوان لند

ثابت راسخ اعلام کرد که به منظور راحتی خانواده‌ها و نیز در دسترس بودن همه‌ی وسایل مورد نیاز افراد، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه کیوان‌لند کردیم تا خریدار به راحتی در فروشگاهی متنوع بتواند اقلام مورد نظرش را انتخاب و خرید کند.

مدیر شرکت کیوان‌لند افزود: فروشگاه‌ کیوان لند شامل همه کالاهای برقی اعم از کالاهای مربوط به آشپزخانه و کلیه وسایل منزل و نیز لوازم بهداشتی و آرایشی و تجهیزات الکترونیکی و موبایل است.

وی اعلام کرد که کیوان‌لند با ۱۰۰ برند در حال حاضر قرارداد دارد و هم‌اکنون ۶ هزار قلم کالا در این فروشگاه موجود است و پیش‌بینی کرد که سال آینده این رقم به ۲۰ هزار قلم کالا برسد.

کیوان لند

مهدی ثابت راسخ همچنین ادامه داد که همه کالاهای این فروشگاه با قیمت ویژه و مناسب در حد قیمت عمده عرضه می‌‌شوند.

به گفته‌ی مدیر کیوان‌لند، فروش تلفنی این فروشگاه به‌تازگی راه‌اندازی شده و فروشگاه اینترنتی این شرکت امروز به آدرس https://k1land.com/ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

در فروشگاه کیوان‌لند، علاوه بر فروشگاه، فضایی برای کودک در نظر گرفته شده است که هنگام خرید خانواده، کودکان بتوانند بازی کنند، حتی وسایلی همچون پلی‌استیشن در فروشگاه‌ وجود دارد که خانواده‌ها بتوانند هنگام خرید بازی کنند و لذت ببرند و از سوی دیگر فضایی برای استراحت وجود دارد.

مهدی ثابت راسخ همچنین اعلام کرد که شرایطی را برای خریداران در نظر گرفته‌ایم که بتوانند به شکل اقساطی خرید کنند و از سوی دیگر همه کالاها با گارانتی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که در صورت بروز هر گونه مشکلی، مشتری به جای مراجعه به سایر مراکز خدمات پس از فروش، جنس مورد نظر را به فروشگاه کیوان‌لند تحویل داده و پس از دریافت خدمات از همین‌جا پس بگیرد.

مدیرعامل شرکت کیوان‌لند اعلام کرد که اولین شعبه‌ی این فروشگاه در بازار موبایل راه‌اندازی شده است و احتمالا تا سال آینده ۵ شعبه‌ی دیگر در سطح شهر تهران راه‌اندازی خواهد شد و برنامه‌ی این شرکت برای توسعه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیوان‌لند در سایر شهرها ابتدا یزد و کرج در نظر گرفته شده است.

در پایان نیز مراسم قرعه‌کشی کیوان‌لند برگزار شد و مشتریانی که اقدام به خرید از این فروشگاه کرده بودند به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان یک شانس برای برنده شدن یک دستگاه خودروی جیلی داشتند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات