ایسوس جدیدترین مادربوردها و کارت گرافیک‌های خود را وارد بازار کشور کرد

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته، با حضور رسانه‌ها، ایسوس از جدیدترین محصولات خود، شامل مادربوردها، کارت‌های گرافیک و... در ایران رونمایی کرد. در ادامه با گزارش زومیت از این مراسم همراه شوید.
تبلیغات

ایسوس همایشی برای معرفی آخرین محصولات و دستاوردهایش ترتیب داده بود و بخش اعظم آن معرفی مادربوردهای جدید‌ِ مبتنی بر سری تراشه‌ی Z170 و قابلیت‌ مدل‌های مختلف عرضه شده، کارت گرافیک‌های جدید و سایر فناوری‌ها را در برمی‌گرفت.

در این مراسم، ریاضی، از مدیرانِ ایسوس در ایران و مجریان برنامه توضیحاتی را پیرامون رتبه‌های بدست آمده توسطِ ایسوس و قابلیت‌های جدید این محصولات ارائه کردند. بخش اول سخنان آنها به مادربوردهای جدید این کمپانی تایوانی اختصاص داشت.

asus iran

از مهم‌ترین مدل‌های جدیدی که وارد بازار کشور می‌شوند می‌توان به Z170-Deluxe با ۴ اسلات حافظه‌ی ۳۷۳۳ مگاهرتزی اشاره کرد. این محصول خوش قیمت به درگاه M2 با پهنای باند افزایش یافته‌ی PCIe 3.0 X4 و قابلیت ترکیب دو ذخیره ساز PCIe و Raid کردن آنها با یکدیگر مجهز شده است.

دیگر محصولات معرفی شده مادربوردهای Z170 از سری ROG بودند. خانواده MAXIMUS VIII به مانند نسلِ گذشته دارای اعضای Ranger، Gene، HERO و EXTREME است که برای پوشش محدوده‌ی مدل‌های ارزان قیمت‌تر تا مدل رده حرفه‌ای و گران‌قیمت در نظر گرفته شده است و امکاناتِ رده بالای بسیاری را در اختیار گیمرها و اورکلاکرها قرار می‌دهند.

asus rog

مادربوردهای نسل Z170 در سری معروفِ TUF هم نماینده‌ی جدیدی داشتند که همان SABERTOOTH Z170 MARK 1 است و علاوه بر دارا بودن مشخصاتِ عمومی مادربوردهای Sabertooth مانند مقاومت بیشتر در شرایط کاری سخت، ۲۰ درصد توان تحملِ حرارت بیشتر و ۵ برابر طول عمر بیشتر را نسبت به مدل‌های معمولی نوید می‌دهند.

پس از معرفی مادربوردهای جدید، به فناوری جدید ایسوس در حیطه‌ی کارت‌های گرافیکی اشاره شد که طی آن نماینده‌ی ایسوس به معرفی قابلیت‌ها و پیشرفت‌های کلیدی در طراحی این خنک کننده‌ی جدید پرداخت، هر چند که اعلام شد کارت‌های گرافیکی جدید با این خنک کننده مثل ASUS GTX 980 Ti Strix هنوز در داخل کشور رسما عرضه نشده است.

این مادربوردهای جدید به زودی وارد بازار کشور می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات