ارائه مجدد پیشنهاد افزایش نرخ مکالمات از سوی هیئت مدیره مخابرات

سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات می‌گوید مخابرات پیشنهادهای توسعه ای خود را برای افزایش نرخ پایه مکالمات به وزارت ارتباطات ارائه داده است. او مدعی است آنها برای برنامه خود با کره‌ای‌ها مشورت کرده‌اند.
تبلیغات

سید مصطفی سیدهاشمی، در واکنش به اظهارات مسئولان وزارت ارتباطات مبنی بر عدم ارائه برنامه توسعه ای از سوی مخابرات و نبود توجیه فنی مناسب برای افزایش نرخ های مخابراتی گفت:

مخابرات برنامه توسعه و پیشنهادهای خود را برای نگهداری شبکه مخابراتی کشور به وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارائه داده است، اما چنانچه مسئولان، شاخص های جدیدی در این زمینه می خواهند، اعلام کنند تا با هر فرمتی که بخواهند مجددا این برنامه را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تغییر نرخ های مخابراتی برای نگهداری شبکه مخابرات نیازی به برنامه توسعه ندارد، افزود:

مگر برای گران شدن بنزین، کسی برنامه توسعه ارائه داد؟

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه مخابرات برای توسعه برنامه مدون دارد، اضافه کرد:

برای اینکه بدانیم آینده مخابرات به کجا می رسد از اپراتور KT کره جنوبی مشاوره گرفته ایم؛ تمامی این مستندات را منطبق با آنچه مشاور خارجی به ما اعلام کرده است، در اختیار وزارت ارتباطات قرار می دهیم.

موضوع افزایش نرخ های مخابراتی چندی است که محل مناقشه شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات است و وزیر ارتباطات به رغم آنکه سال گذشته به مخابرات قول داده بود که پس از اجرای طرح هم کدی، با افزایش نرخ های مخابراتی موافقت می کند با این موضوع موافقت نکرد و پیشنهاد مخابرات برای تغییر نرخ مکالمات را به دلیل نداشتن برنامه توسعه مدون نپذیرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات