رئیس کمیسیون صنایع و معادن: عملکرد اپراتورهای موبایل در مجلس بررسی می شود

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که عملکرد اپراتورهای موبایل در زمینه استفاده از تجهیزات ساخت داخل و نیز ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داخل کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.
تبلیغات

رضا رحمانی با بیان اینکه جلسه‌ای برای حضور اپراتورهای موبایل در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دست برنامه است، گفت:

در طول هفته جاری، جلسه‌ای با ۳ اپراتور موبایل، شرکت مخابرات ایران و اپراتور فیبرنوری – ایرانیان نت – خواهیم داشت تا در زمینه استفاده از تولیدات و توان داخلی به مجلس پاسخ دهند.

وی افزود:

پیشتر از اپراتورها خواسته شده که گزارش عملکرد خود را در این زمینه آماده کنند و در این جلسه، اپراتورها باید براساس گزارش تهیه شده، از عملکرد خود دفاع کنند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

علاوه بر استفاده از توان داخل، اپراتورهای مخابراتی کشور باید گزارش عملکرد خود را در مورد ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی و بهره‌گیری از توان این مراکز نیز به نمایندگان کمیسیون صنایع ارائه دهند.

در هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز خواهد بود. محمود واعظی قرار است از عملکرد خود در زمینه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات دفاع کند. اوایل اردیبهشت ماه، وزیر ارتباطات در صحن علنی مجلس، برای اجرایی نشدن شبکه ملی اطلاعات از نمایندگان کارت زرد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات