افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار خارج شد

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که علی‌رغم تاکید ما بر ارائه برنامه توسعه‌ای از سوی مخابرات،‌ این شرکت برنامه‌ای ارائه نداده‌ و از این رو وزارت ارتباطات تغییر تعرفه را بررسی نمی‌کند.
تبلیغات

محمود واعظی در پاسخ به این سوال که با تغییر مدیرعامل قبلی شرکت مخابرات که قرار بود طبق نظر وزارت ارتباطات سیاست‌های توسعه‌ای در این شرکت را پیگیری کند، آیا برنامه‌های توسعه‌ای در این شرکت کُند خواهد شد، گفت:

قطعاً مخابرات برنامه توسعه دارد و امکان ندارد که شرکتی برنامه توسعه نداشته باشد. اگر مدیران مخابرات خواستار تغییر تعرفه‌های مخابراتی هستند باید برنامه توسعه آینده مخابرات را به وزارت ارتباطات ارائه دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه علیرغم تاکید ما بر ارائه برنامه توسعه‌ای از سوی مخابرات،‌ اما این شرکت هنوز برنامه‌ای ارائه نداده‌ است، گفت:

براین اساس وزارت ارتباطات نیز هنوز بررسی تغییر تعرفه را در دستور کار قرار نداده است و هر زمان که برنامه توسعه ارائه شد تغییر تعرفه بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد:

تغییر مدیرعامل یک موضوع عادی است که همیشه وجود دارد، اما با تغییر مدیرعامل سیاست‌ها نباید تغییر کند. مهم شخص نیست بلکه مهم برنامه است و برنامه توسعه‌ای مخابرات باید اجرا شود.

در هفته آخر اردیبهشت‌ماه، هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بدون جلب نظر دو عضو هیات مدیره (نمایندگان وزارت ارتباطات و نماینده سهام دولت) اقدام به تغییر مدیرعامل شرکت مخابرات کردند.

پس از این اقدام، وزیر ارتباطات با انتقاد از مدیریت این شرکت، گفت:

مخابرات به روش دولتی اداره می‌شود و به روش خصوصی هزینه می‌کند، مخابرات مشکلات مالی بسیار دارد و اختلافات مدیریتی داخل شرکت باعث عدم توسعه آن شده است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات