در گردهمایی مشاوران املاک شمیرانات مطرح شد؛ ارتباط امن میان آلونک و مشاوران املاک

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
در گردهمایی مشاوران املاک شمیرانات اعلام شد که مشاوران املاک با ثبت‌نام در آلونک و فعالیت در این اپلیکیشن، می‌توانند از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشند.
تبلیغات

آلونک بستری امن میان مشاوران املاک و مخاطبان است که بتوانند به‌راحتی و به‌دوراز ارائه‌ی قیمت‌های گزاف از خرید خانه اطمینان پیدا کنند. سامانه‌ی آلونک اکنون با ۲۳ هزار مشاور در تهران که در ۲۳۰۰ دفتر املاک فعالیت می‌کنند، همکاری دارد. در همایش مشاوران املاک شمیرانات با حمایت اتحادیه‌ی مشاوران املاک، از آژانس‌های املاک خواسته شد در این سامانه ثبت‌‌نام کنند و از خدمات رایگان آن بهره ببرند.

رئیس اتحادیه‌ی مشاوران املاک شمیرانات اعلام کرد: «از آنجا که دنیا به سمت فضای مجازی رفته است و پس از طی مشکلات تبلیغات سنتی و کاغذی، بررسی‌هایی در زمینه‌ی ورود به فضای مجازی انجام شد و تصمیم بر آن شد که با آلونک همکاری کنیم. بر این اساس تلاش شد تا سیستم مشاوره در فضای امنی ایجاد شود تا اطلاعات املاک فاش نشود و مشاوران املاک با اطمینان خاطر از امنیت اطلاعاتشان بتوانند فعالیت کنند.»

در این مراسم همچنین توصیه‌هایی به دارندگان آژانس املاک در منطقه‌ی شمیرانات شد تا بتوانند فعالیتی درست و منطقی داشته باشند و کمتر با مشکلاتی از قبیل کلاهبرداری در زمینه‌ی خرید و فروش املاک روبه‌رو شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات