گزارش زومیت از مراسم رونمایی از نسخه جدید نرم افزار موبایل فیدیلیو

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از علاقه‌مندان به رستوران‌گردی و کافه‌نشینی، نرم‌افزار موبایل و وب‌سایت فیدیلیو را می‌شناسند.
تبلیغات

امروز، نوزدهم بهمن ماه ۹۳، مراسم فیدیلیو با حضور خبرنگاران و میهمانان فیدیلیو برگزار شد و در آن نسخه جدید اپلیکیشن این سرویس، رونمایی شد. نسخه جدید علاوه بر این که با بهینه‌سازی‌های متعددی روبرو شده، حجم کمتری نیز دارد. نسخه جدید تنها ۸ مگابایت حجم دارد که یک سوم حجم نسخه اول است.

fidilio-event-1

سایر امکانات اضافه شده به این اپلیکیشن، عبارتند از اضافه شدن بانک اطلاعات کافه‌ها به صورت آفلاین، fidilio Club یا همان باشگاه فیدیلیو و فیدیبورد (Fidiboard) که امکانات اجتماعی بیشتری را به این اپلیکیشن اضافه کرده‌اند. مثلا شما می‌توانید از رستورانی که در آن هستید عکسی تهیه کرده و آن را در فیدیبورد به اشتراک بگذارید.

fidilio-event-4

از اولین باری که این اپلیکیشن تحت جاوا معرفی شد ۶ سال می‌گذرد و به ادعای خود فیدیلیو در این مدت آنها توانسته‌اند یک میلیون مخاطب را به خود جذب کنند.

در این مراسم برنامه‌های شاد متنوعی مثل مسابقه تهیه پیتزا به صورت تیمی و مسابقه پیتزاخوری وجود داشت که در نوع خود جالب بودند. اسپانسر بخش جوایز این مسابقات نیز، «سامتل» و «فروشگاه اینترنتی بامیلو» بودند.

fidilio-event-3

نسخه 2.0 اپلیکیشن فیدیلیو که با همکاری گروه نرم‌افزاری سیب توسعه داده شده برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده است. شما می‌توانید نسخه iOS این اپلیکیشن تا یک هفته دیگر بر روی اپ‌استور اپل در دسترس خواهد بود، اما کاربران آیفون می‌توانند فیدیلیو 2 را از استور ایرانی سیبچه دانلود و نصب کنند. کاربران اندروید نیز می‌توانند این اپلیکیشن را هم‌اکنون از طریق پلی‌استور گوگل یا استور مایکت دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات