وزیر ارتباطات به وضعیت پارازیت رسیدگی می‌کند

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
رئیس جمهور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور خواسته تا به موضوع پارازیت رسیدگی کند. در همین راستا کمیته‌ی مشترکی بین وزارت بهداشت،‌ دفاع، سازمان انرژی اتمی و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.
تبلیغات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بحث پارازیت‌ها که توسط رئیس اتاق بازرگانی مطرح شد گفت:

اگر منظور از پارازیت آن بخشی است که مربوط به موبایل و تجهیزات مخابراتی می‌شود، ما این مسائل را از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تحت کنترل داریم و نهایت تلاش خود را برای کاهش آسیب‌های این بخش انجام می‌دهیم اما اگر پارازیت‌های غیر مخابراتی مدنظر باشد، کمیته مشترکی از وزرای بهداشت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفاع و سازمان انرژی اتمی شکل گرفته که به بررسی این موضوع می‌پردازند. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا فعالیت‌هایی که دراین حوزه صورت می‌گیرد مضر نباشد. اما اگر منظور از پارازیت به بخش‌های دیگر باز می‌گردد، باید گفت که به نمایندگی از رئیس جمهوری در کنار دوستانی از وزارتخانه‌ها و بخش‌های مختلف، مسئول رسیدگی به این موضوع شده‌ام و در حال حاضر گزارشی در این بخش تهیه و برای ریاست جمهوری ارسال شده که پس از این بررسی‌ها، نتایج آن اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد:

به هر حال پارازیت‌ها اگر از حد مشخصی بیشتر شوند، می توانند مضراتی به دنبال داشته باشند که البته برخی از بخش‌های این پارازیت‌ها، تحت نظارت ما نیست و برای آن که بتوان آنها را کنترل کرد لازم است که این بخش‌ها هم تحت نظارت ما در بیایند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات