کسب ۱۳ مقام برتر دانشجویی و دانش‌آموزی در مسابقات ربوکاپ آلمان

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم‌های اعزامی ایران به مسابقات ربوکاپ آلمان موفق به کسب ۹ مقام برتر در لیگ‌های دانشجویی و ۴ مقام برتر در لیگ‌های دانش آموزی شدند. این مسابقات امروز در لایپزیک آلمان به صورت رسمی پایان می‌یابد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

به گفته‌ی مدیر کمیته‌ی ملی رباتیک، کاروان رباتیک ایران در بیستمین دوره‌ی مسابقات ربوکاپ آلمان، ۹ مقام برتر در بخش‌های مختلف کسب کرد.

مرتضی موسی خانی مدیر کمیته‌ی ملی رباتیک در مورد کسب ۹ مقام برتر در مسابقات ربوکاپ آلمان اعلام کرد: «خوشبختانه در لیگ ربات‌های فوتبالیست سیز کوچک تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین توانست با برتری مقابل تیم دانشگاه CM آمریکا برای اولین بار قهرمان لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک در مسابقات ربوکاپ آلمان شود که موفقیت بسیار خوبی بود.»

مدیر کمیته‌ی ملی رباتیک ادامه داد: «همچنین در لیگ ربات‌های امدادگر، بخش exploration (اکتشاف) تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین مقام اول را کسب کرد و در بخش اصلی با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم اول، بعد از ۲۰ دور رقابت سخت و نفس‌گیر توانست مقام دوم را کسب کند که با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند از سراسر جهان در این مسابقات، بسیار ارزشمند بود.»

موسی‌خانی در مورد مقام‌های کسب شده در این مسابقات گفت: «در این دوره‌ از مسابقات تیم‌های اعزامی از ایران توانستند ۹ مقام برتر و شایسته را کسب کنند که دستاورد بزرگی از مسابقات ربوکاپ آلمان بود. البته به جز ۹ مقام برتر در این لیگ‌ها، ۴ رتبه نیز در لیگ‌های دانش‌آموزی برای ایران به دست آمد.»

مسابقات ربوکاپ آلمان از روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه در شهر لایزیک آلمان آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات