پایان عملیات در شهران؛ تمام ارتباطات تلفنی و دیتا دوباره متصل شدند

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران از پایان یافتن عملیات رفع اختلال در اتصالات تلفنی و دیتای منطقه‌ی شهران خبر داد. جمعه ۲۸ خرداد با وقوع انفجار لوله‌ی گاز در منطقه‌ی شهران تهران، اتصال ۵۵ هزار خط تلفن ثابت و اینترنت قطع شده‌بود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تمام ۵۵ هزار شماره‌ی تلفن ثابت و دیتای شهروندان منطقه‌ی شهران تهران که بر اثر حادثه‌ی انفجار لوله گاز در جمعه ۲۸ خردادماه ۹۵ قطع شده بود، با عملیات مخابرات استان تهران برقرار شد.

بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران گفت: «پس از اعلام انفجار لوله گاز در منطقه شهران واقع در منطقه‌ی ۴ مخابراتی تهران، ۵۵ هزار شماره در این منطقه دچار اختلال و قطعی شده بودند. با همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان مخابراتی هم اکنون ارتباط تمام تلفن‌ها و دیتای مشترکین برقرار شده است.»

سخنگوی مخابرات استان تهران با بیان گستردگی خسارت وارده بر تاسیسات شبکه‌ی ارتباطی از سعه‌ی صدر و همراهی مشترکین ساکن در منطقه‌ی شهران نسبت به رفع اختلال بوجود آمده تشکر و قدردانی کرد.

این در حالی است که بیشتر ارتباطات تلفن همراه اپراتور با عملیاتی که حدود ۱۲ ساعت طول کشید در همان روز جمعه ۲۸ مرداد برقرار شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات