وزیر ارتباطات: تحولاتی در زیرساخت طی ۳۳ ماه گذشته رخ داده است

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مشکلات وزارت در دولت قبل سبب شد او تا کنون به جوان‌ها میدان ندهد اعلام کرد که از ۳۳ ماه قبل که من به وزارتخانه آمدم تاکنون کارهای بسیار خوبی در زیرساخت انجام شد که با کل عمر زیرساخت برابری می‌کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمود واعظی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:«همه مسئولین در هر رده‌ای که هستیم باید جوری خدمت کنیم که وقتی رفتیم هم خدا از ما راضی باشد و هم همکاران این چنین با شکوه از ما تجلیل کنند.»

وزیر ارتباطات ادامه داد:«خسروی همیشه مسئولیت‌های سخت را پذیرفت و هیچ وقت بهانه نیاورد. ایشان همواره با عشق و علاقه کار کردند. افتخاری بزرگتر از این برای یک مدیر نیست که کارنامه موفقش در کل کشور نمایان باشد.»

واعظی گفت:« در ۳۳ ماه قبل که ما آمده‌ایم کارهای بسیار خوبی در زیرساخت انجام شد که با کل عمر زیرساخت برابری می‌کند. پیش از این برای دریافت مجوز یا امکانات باید شرکت‌های ارتباطی بسیار باید در انتظار می‌ماندند ولی در این ۳۳ ماه اخیر تحول زیادی در زیرساخت انجام شده است.»

وزیر ارتباطات افزود:« این بدان معنا نیست که آقای جهرمی و همکاران کارهایی برای انجام ندارند. کارهای زیادی برای زیرساخت هست که باید به ثمر برسد.»

او توضیح داد:«من از ابتدای وزارتم می‌خواستم به جوان‌ها میدان بدهم و از مدیران جوان استفاده کنم اما مشکلات وزارتخانه که به خاطر مباحث ادغام در دولت قبل رخ داده بود نگذاشت تا ریسک کنم. من خودم در جوانی مدیرعامل مخابرات شدم.»

وزیر ارتباطات گفت:«من به روند توسعه‌ی سریع زیرساخت در آینده امیدوارم. ما باید به سرعت شبکه ملی اطلاعات را اجرایی کنیم.»

واعظی از فعالیت فیروزآبادی در شورای عالی فضای مجازی تقدیر کرد و تعامل بوجود آمده میان این شورا و وزارت ارتباطات را عامل توسعه‌ی سریع حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین فضای مجازی دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات