۳۲ هزار گوشی قاچاق در بوشهر کشف شد

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محموله‌ای شامل ۳۲ هزار دستگاه گوشی قاچاق در شهر بوشهر کشف و ضبط شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

عباس نخعی مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: «مأموران دریابانی استان بوشهر روز ۲۷ فروردین امسال یک لنج را که از امارات وارد آب‌های ساحلی ایران شده بود و قصد تخلیه بار خودر را در یکی از اسکله‌های نزدیک عسلویه داشت، شناسایی و به گمرک هدایت کردند که پس از بازرسی این محموله بزرگ کشف شد.»

او افزود: «این محموله شامل ۳۲ هزار  دستگاه گوشی تلفن همراه شامل آخرین مدل‌های برخی از برندهای معروف دنیا بود. همچنین در این لنج ۱۳ کارتن لوازم جانبی موبایل، ۲۰۰ دستگاه تلویزیون ال‌سی‌دی، مقداس چاس و لوازم آرایشی تقلبی نیز کشف و ضبط شد.»

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف گفت: «در برآورد اولیه، این محموله قاچاق حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است. یکی از برنامه‌های اصلی ستاد در سال ۹۵ تشدید مبارزه با قاچاق کالا در آبهای ساحلی جنوب و محموله‌هایی است که از امارات به مقصد ایران بارگیری می‌شود.»

در ۱۵ روز گذشته ۳ محموله قاچاق در استان‌های هرمزگان و بوشهر کشف شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات