همراه اول فروش تلفنی محصولاتش را آغاز کرد

سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
همراه اول برای دسترسی بهتر مشترکان به محصولات این اپراتور اقدام به راه‌اندازی بخش فروش تلفنی کرده است. تقاضای ابتدایی در این سیستم توسط پیامک انجام می‌شود و بقیه مراحل تلفنی است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

برای خرید محصولات همراه اول دیگر نیازی به حضور در فروشگاه‌ها یا دفاتر این اپراتور در سراسر کشور نیست. از این پس مشترکان این اپراتور می‌توانند با ارسال پیامک به طرح فروش تلفنی، محصولات مورد نیاز خود را به صورت تلفنی خریداری کنند.

در این طرح محصولات جدید همراه اول در بخش های مختلف معرفی شده و مشترکان می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۸۰۱۸، درخواست خود را اعلام و ثبت کنند. پس از دریافت پیامک، پاسخی از سامانه مذکور (۸۰۱۸) مبنی بر ثبت درخواست مشترک ارسال شده، سپس کارشناس فروش از شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و کلیه محصولات همراه اول را به وی معرفی می‌کند.

مشترک پس از انتخاب کالای موردنظر خود، سفارش داده تا آن کالا طی  ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از سفارش به دستش برسد. دقت کنید در سامانه فروش تلفنی همراه اول، جهت اطلاع مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، انجام تماس تلفنی فقط از طریق شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ انجام می‌شود.

این اپراتور تلفن همراه اطلاع دقیقی از محصولاتی که در این طرح به فروش می‌رسند نداده است، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر بسته دانگل نسل سوم، بسته مای‌فای نسل سوم و بسته روتر نسل سوم از طریق فروش تلفنی عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات