مدیرعامل اینتل: تبلت‌های زیر 100 دلاری در تعطیلات سال نوی میلادی از راه می‌رسند

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
با عرضه‌ی تبلت‌های 7 اینچی، رقابت سنگینی میان تولیدکنندگان این بخش از بازار، شکل گرفته است، بطوریکه شاهد کاهش قیمت‌ها برای جذب مشتری و کسب سهم بازار بیشتر هستیم. حال اینتل وعده شکست قیمت تبلت‌های 7 اینچی آن هم تا پایان سال جاری میلادی را داده است.
تبلیغات

در همین راستا ‌Bryan Kraznich مدیر عامل اینتل، در گردهمایی توسعه دهندگان این شرکت در سانفرانسیسکو اعلام کرد:

در تعطیلات آتی سال میلادی جدید، تبلت‌هایی با قیمت زیر ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد، هم‌اکنون نیز تبلت‌هایی با قیمت زیر 100 دلار در بازار موجود هستند، اما همه‌ی آنها دارای ضعف‌هایی می‌باشند، بطوریکه می‌توان این تبلت‌ها را وحشتناک توصیف کرد. مطمئنا شما نام شرکت‌های تولید کننده‌ی این تبلت‌ها را تا به حال نشنیده‌اید، مگر اینکه به‌سراغ این تبلت‌ها در کنج فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی بروید. البته مطمئنا وی از ارائه تبلت هفت اینچی Hisense با قیمت 79 دلار اطلاعی ندارد، ولی ما همچنین امیدوارم پیش‌بینی‌های او به واقعیت پیوسته و شرکت‌های سرآمد در تولیدات محصولات برتر اقدام به ارائه تبلت‌های ۷ اینچی با قیمت زیر 100 دلار نمایند.

وی اشاره‌ای به سیستم‌عامل تبلت‌های زیر 100 دلار نکرد، اما پردازنده‌های اتم این شرکت از هر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز به خوبی پشتیبانی می‌کنند. ما همچنان در انتظار عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های اندرویدی زیر 200 دلاری هستیم که Kraznich پیش از این وعده‌ی عرضه‌ی آنها را به بازار داده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات