رندرهای غیررسمی آيپد پرو ۲۰۲۲ از حاشیه‌ باریک‌تر و بریدگی ناچ بالای نمایشگر حکایت می‌کنند

یک‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای مفهومی غیررسمی منتشرشده از آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل، تغییرات احتمالی که طبق شایعات در طراحی این محصول اعمال خواهد شد را نشان می‌دهند.
تبلیغات

رندرهای جدیدی که طرفداران آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل در رسانه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشته‌اند، تغییرات احتمالی در طراحی این محصول را نشان می‌دهند. انتظار می‌رود مدل آینده‌ی آیپد پرو علاوه‌بر تغییرات در طراحی، به تراشه‌ی M2 مجهز شود.

همان‌طور‌که NotebookCheck اشار می‌کند، تاکنون شایعات زیادی درباره‌ی مدل آینده‌ی آیپد پرو اپل منتشر شده است. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که در شایعات مرتبط با این تبلت به آن اشاره شده، تغییرات مهم در طراحی این محصول است. طراح با استعدادی به‌ نام Volodymyr براساس شایعاتی که تاکنون درباره‌ی آیپد پرو ۲۰۲۲ منتشر شده، تعدادی رندر ایجاد کرده است تا تغییرات احتمالی این تبلت را نشان دهد.

یکی از تغییرات مهم در طراحی آیپد پرو ۲۰۲۲ احتمالاً بریدگی بالای نمایشگر آن است. استفاده از بریدگی بالای صفحه‌نمایش برای قراردادن دوربین سلفی و حسگرهای Face ID، مفهوم جذابی به‌نظر می‌رسد که اجازه می‌دهد این تبلت حاشیه‌های کمتری داشته باشد.

یکی دیگر از تغییراتی که در رندرهای مفهومی آیپد پرو ۲۰۲۲ ارائه شده است، ابعاد و جهت لوگو اپل روی این محصول است. در مقام مقایسه، لوگو اپل در بدنه‌ی پشتی آیپد پرو M1 درحالت عمودی قرار دارد؛ اما در رندرهای مفهومی مدل ۲۰۲۲ این محصول، جهت این لوگو افقی و ابعاد آن به‌‌اندازه زیادی بزرگ‌تر شده است. البته در برخی گزارش‌ها اشاره شده است اپل در این محصول از لوگو شیشه‌ای استفاده خواهد کرد تا بتواند قابلیت شارژ بی‌سیم را در آن ارائه دهد.

رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲
رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲
رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲
رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲
رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲
رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲
رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲
رندر مفهوم آیپد پرو ۲۰۲۲

رندرهای غیررسمی آیپد پرو ۲۰۲۲ به‌طورکلی محصولی بسیار جذاب را نشان می‌دهند. براساس شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود اپل در رویداد پاییز سال جاری این تبلت جدید را رونمایی کند و تا آن زمان نزدیک به ۱۶ ماه از عرضه‌ی مدل‌ ۱۱ اینچ و ۱۲٫۹ اینج آیپد پرو M1 گذشته است. شایان‌ ذکر است آخرین مدل این تبلت در می ۲۰۲۱ معرفی شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات