وان‌پلاس نام تجاری One Plus Pad را در اروپا ثبت کرد

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به ثبت نام تجاری وان‌پلاس پد در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا، ممکن است وان‌پلاس تصمیم گرفته باشد وارد بازار تبلت شود.
تبلیغات

وان‌پلاس یکی از مشهورترین شرکت‌ها در حوزه تولید گوشی‌ هوشمند است که مدت ۸ سال در این بازار حضور پررنگی دارد. به گزارش GSMArena، سندی از وب‌سایت دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) فاش شده است که نشان می‌دهد وان‌پلاس دارای حق استفاده از نام وان‌پلاس پد (OnePlus Pad) برای دستگاه‌های الکترونیکی است.

یک سند EUIPO

وان‌پلاس به همراه اوپو و ریلمی، زیرمجموعه‌های BBK Electronics هستند. ریلمی قرار است در بین این سه شرکت اولین برندی باشد که به بازار لپ‌تاپ‌ و تبلت‌ وارد می‌شود. ماه گذشته Android Authority تصاویری از لپ‌تاپ و تبلتی با نام‌های Realme Book و Realme Pad منتشر کرد و شایعات زیادی در مورد تبلت‌های اوپو و ویوو (Vivo) منتشر شده است.

وان‌پلاس پد: تبلت جدید یا تغییر نام برند؟ 

سند EUIPO که در تاریخ ۴ تیر منتشر شد، شاید فقط به این معنی باشد که وان‌پلاس‌ در حال بررسی گزینه‌های پیش رو است؛ اما با توجه به تقارن این اقدام با برنامه‌های ریلمی، ممکن است در آینده شاهد تبلت وان‌پلاس باشیم.

تصویری از ریلمی پد

با توجه به اخبار همکاری روزافزون وان‌پلاس و اوپو، احتمال اینکه تبلت احتمالی وان‌پلاس حاصل همکاری این شرکت با اوپو باشد، چندان دور از انتظار نیست؛ موضوعی که احتمالا هواداران قدیمی وان‌پلاس را خوشحال نخواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات