ایسوس در حال ساخت تبلت ارزان قیمت اندرویدی غیر نکسوس

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حاکی از آن است که ایسوس در حال کار بر روی ساخت تبلت ارزان قیمت و ۷ اینچی اندرویدی است و احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۳ ‌آن را عرضه خواهد‌کرد. البته این تبلت نسخه ارتقا یافته نکسوس ۷ نخواهد بود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در باره این تبلت ۷ اینچی با زومیت همراه باشد.
تبلیغات

بر اساس گزارشی از iAfrica، ایسوس، سازنده تبلت ۷ اینچی گوگل، در حال کار بر روی تبلتی با شماره مدل ME-172V است. ظاهرا سیستم‌عامل این تبلت، اندروید آبنبات پاستیلی خواهد بود و از صفحه نمایش خازنی با رزولوشن ۶۰۰ × ۱۰۲۴ بهره خواهد برد.

در حال حاضر برای عرضه این تبلت در آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی شده‌ است و هنوز مشخص نیست که ایسوس چه زمانی آن را در سایر نقاط جهان عرضه خواهد‌کرد. این در حالی است که ایسوس در جواب تک‌رادار در همین باره گفته است: ایسوس فعلا برنامه مشخصی برای عرضه این تبلت در آمریکای شمالی ندارد. پاسخی که نشان می‌دهد احتمالا این تبلت در کشورهای دیگر نیز روانه بازار خواهد شد.

بر اساس همین گزارش، این تبلت با پردازنده VIA WM8950 به همراه یک گیگابایت رم و با قیمت ۲۰۰۰ راند، حدود ۲۲۵ دلار، در دسترس خواهدبود. البته احتمالا قیمت این تبلت بیرون از قاره آفریقا ارزان‌تر و در حدود قیمت نکسوس ۷ خواهد بود.

همچنین این تبلت احتمالا به باتری ۴۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه microSD)، پردازنده گرافیکی Mali 400 و دوربین جلو نیز مجهز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات