اپل آیپد ۴ (نسل چهارم آیپد) را با پردازنده A6X، کانکتور Lightning و دوربین FaceTime HD معرفی کرد

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اپل امروز علاوه بر معرفی نسل جدید کامپیوترهای بدون کیس iMac، آیپد مینی با صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچ و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا، یک محصول دیگر را نیز معرفی کرد و آن هم نسل چهارم آیپد بود. آیپد نسل چهارم نسبت به نسل سوم تفاوت‌های چشم‌گیر و تازه‌ای نکرده اما از نظر سخت‌افزاری به میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء یافته است. اپل ادعا می‌کند که پردازنده A6X بکار رفته در آیپد ۴ دو برابر سریع‌تر از پردازنده A5X آیپد ۳ است. پردازنده ۴ هسته‌ای گرافیک آن نیز بسیار سریع‌تر از آیپد قبلی عمل می‌کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید تا جزئیات کامل آیپد ۴ را مشاهده کنید.
تبلیغات

آیپد ۴ از Wi-Fi و شبکه نسل چهارم یعنی LTE پشتیبانی می‌کند. دوربین جلوی این تبلت رزولوشن 720p دارد، تراشه پردازنده تصویر دوربین جلو نیز همان تراشه‌ای است که در آیفون ۵ بکار رفته است. همان‌طورکه حتماً حدس زده‌اید این تبلت مانند دیگر محصولات جدید اپل، دارای پورت لاتنینگ است که از این پس در تمام محصولات اپل بکار گرفته خواهد شد.

آیپد نسل چهارم در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و قیمت آن دقیقاً شبیه به نسل سوم آیپد است. یعنی نسخه ۱۶ گیگابایت Wi-Fi با قیمت ۴۹۹ دلار و نسخه ۱۶ گیگابایت LTE با قیمت ۶۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

تنها تغییر ظاهری که در آیپد ۴ نسبت به آیپد ۳ اعمال شده مربوط به کانکتور کوچک‌تر Lightening است.

در واقع آیپد نسل چهارم نسبت به نسل سوم دارای پردازنده قوی‌تر، دوربین جلو با کیفیت‌تر و کانکتور Lightening است.

نظر شما در مورد آیپد ۴ یا آیپد نسل چهارم چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات