تبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایش AMOLED و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل از راه می‌رسد

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که سامسونگ در تلاش است تا یک تبلت جدید با صفحه نمایش AMOLED را روانه بازار کند. این کمپانی کره‌ای پیش از این، یک تبلت ۷.۷ اینچی مجهز به این نوع از صفحه نمایش‌ها را در سال ۲۰۱۱ عرضه کرد اما پس از آن به دلیل مشکلات مختلف تولید این صفحه نمایش‌ها در سایز بزرگ، از آن‌ها در تبلت‌های خود استفاده نکرد.
تبلیغات

سم‌موبایل گزارش کرده که سامسونگ یک تبلت جدید با قابلیت پشتیبانی از شبکه وای-فای، 3G و LTE را با نام مدل‌های SM-T800،‌SM-T801 و SM-T805 روانه بازار خواهد کرد که هر سه به صفحه نمایش با رزولوشن 2560در 1600 پیکسل از نوع AMOLED تجهیز خواهند شد. سامسونگ از همین رزولوشن در تبلت‌های جدید سری Note Pro و Tab Pro نیز بهره برده، اما این تبلت‌ها به صفحه نمایش LCD تجهیز شده‌اند.

هنوز سایز صفحه نمایش تبلت‌ جدید سامسونگ مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این تبلت ابعادی بین ۸ تا ۱۰ اینچ داشته باشد. همچنین گزارش شده که تبلت جدید سامسونگ به پردازنده Exynos 5 ساخت خود این شرکت و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت تجهیز خواهد شد. سامسونگ از همان رابط کاربری Magazine UX که در سری جدید تبلت‌های Pro استفاده کرده در تبلت جدید AMOELD خود نیز بهره خواهد برد.

تبلت AMOLED جدید سامسونگ همچون تبلت‌های سری Note Pro و Tab Pro قیمت بالایی خواهد داشت و به نوعی پرچمدار به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات