قیمت و تاریخ عرضه خانواده آیفون ۱۳ مشخص شد

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام اپل، نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون با قیمت‌گذاری مشابیه نسل گذشته در هفته آینده برای عموم دردسترس خواهند بود.
تبلیغات

اپل سرانجام پس از انبوهی از شایعات، چهار گوشی جدید را با نام آیفون ۱۳ و پسوندهای مشابه نسل گذشته رونمایی کرد. آیفون‌های جدید را می‌توان نسخه‌های بهبودیافته خانواده آیفون ۱۲ توصیف کرد که بر مؤلفه‌های طراحی آن استوار هستند. گوشی های مذکور از نمایشگر جدید مبتنی‌بر فناوری LTPO بهره می‌گیرند که متعاقبا به اپل اجازه می‌دهد از محتوای با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. افزون‌براین، پیشرفت‌های دوربین و پردازنده A15 نیز کاملاً مشهود است.

با وجود برخی گمانه‌زنی‌ها درباره افزایش قیمت قطعات به‌کاررفته در آیفون‌های جدید، اپل قیمت هر چهار مدل آیفون ۱۳ را تغییر نداده است؛ بنابراین، مدل‌های استاندارد (آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳)، به ترتیب ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار قیمت دارند و در طرف مقابل، غول دنیای فناوری برای پنجمین سال متمادی مدل‌های بالارده، شامل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد؛ البته باید به این نکته توجه داشت که برچسب قیمتی یادشده مربوط به نسخه‌های پایه است و طبیعتا با توجه به افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی، قیمت نیز افزایش می‌یابد.

طبق اعلام اپل، تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ برای پیش‌خرید در جمعه ۱۷ سپتامبر دردسترس خواهند بود و هر چهار دستگاه یک هفته بعد در ۲۴ سپتامبر در بازار عرضه می‌شوند.

این مقاله در حال تکمیل است...

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات