بهترین اپلیکیشن‌های اندروید از نظر طراحی به انتخاب گوگل

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
تیم طراحی اندروید لیستی جدید از اپلیکیشن‌هایی منتشر کرده‌اند که در زمینه طراحی از استانداردهای تعیین شده فراتر رفته‌اند. گوگل در ماه جولای مجموعه‌ای از طراحی‌های زیبا را معرفی کرده بود که در آن اپلیکیشن‌هایی نظیر Pattrn ،Pocket ،Flipboard و Pinterest بخاطر عناصر طراحی استادانه خود مورد ستایش قرار گرفته بودند. از آن زمان تا کنون مجموعه جدیدی از اپلیکیشن‌های زیبا وارد پلی استور شده‌اند و تعدادی نیز منطبق بر دستورالعمل‌های طراحی جدید گوگل بروزرسانی شدند.
تبلیغات

مجموعه جدید اپلیکیشن‌های زیبای فصل زمستان 2013 حاوی برنامه‌هایی با جزئیات طراحی استادانه نظیر ارائه زیبای تصاویر، طرح‌بندی و تایپوگرافی معنی‌دار و سرراست و پاسخگویی دلپذیر هنگام لمس و حرکت انگشتان برای حرکت در برنامه است.

Marco Paglia یکی از اعضای تیم طراحی اندروید گوگل، در پستی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید، بطور خاص به سه اپلیکیشن اشاره کرده است:

  •  Timely - این برنامه‌ی ساعت هشدار، بخاطر استفاده از انیمیشن روان و زیبا برای انتقال بین قسمت‌های برنامه حس تعامل با یک شیء واقعی را به کاربر می‌دهد. بطور خلاصه این برنامه تنظیم هشدارها را لذت‌بخش می‌کند.
  • Circa - گوگل این برنامه خبرخوان را بخاطر طراحی سریع، باظرافت و سرشار از جزئیات زیبا تحسین کرده است. یکی از بهترین جنبه‌های طراحی Circa تایپوگرافی پیشرفته آن است.
  • Etsy - برنامه‌ای فوق‌العاده از نظر توجه به جزئیات است. Paglia و همکارانش این برنامه را بخاطر افکت‌های به دقت طراحی شده و عناصر لطیف طراحی تحسین کرده‌اند.

همچنین شش برنامه زیر را هم به لیست بالا اضافه کنید.

در نهایت دو اپلیکیشن از لیست قبلی نیز دوباره در لیست فصل زمستان معرفی شده‌اند:

 به عقیده شما بهترین طراحی متعلق به کدام برنامه‌ها است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات