زوم‌اپ: آموزش زبان انگلیسی و بیش از 100 زبان دیگر با اپلیکیشن Memrise Learn Languages

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Memrise Learn Languages اپلیکیشنی فوق العاده از سوی Memrise است که به کمک آن می‌توانید بیش از 200 زبان مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی و... را به روشی خارق‌العاده بیاموزید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های گوناگونی برای آموزش زبان انگلیسی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است اما نکته‌ی مشترکی که در تمام این اپلیکیشن وجود داشت، تمرکز آن‌ها روی زبان انگلیسی و عدم وجود نسخه‌های دیگر بود. در این اما اپلیکیشن Memrise Learn Languages در اقدامی جالب، متد آموزشی خود را با بیش از 200 زبان مختلف و در یک اپلیکیشن واحد ارائه داده است به این معنا که می‌توانید تنها با نصب همین یک اپلیکیشن، آن هم به طور رایگان به آموزش کامل بیش از 200 زبان مختلف از 1000 کشور متفاوت همچون اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی (Brazilian and European Portuguese)، چینی ماندارین، کانتونی، ژاپنی، کره ای، ایتالیایی، ایرلندی، ولزی، هلندی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، کاتالان، ایسلندی، لهستانی، روسی، عربی و... دسترسی داشته باشید.

Memrise 2

شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به طور متوسط با مفهوم 44 کلمه در هر یک ساعت آشنا شوید و با متدهای تکرار و تمرین، در زمان کوتاهی زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری را در سطح حرفه‌ای آموزش ببینید. البته همه چیز به تلاش خود کاربر و همچنین پشتکار او بستگی خواهد داشت چراکه از لحاظ تئوری، این اپلیکیشن می‌تواند تا سطح‌های بسیار بالایی مانند تافل و... به کاربران آموزش دهد. در صورتی که به دنبال اپلیکیشنی برای آموزش زبان‌های مهم و زنده‌ی دنیا هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما Memrise Learn Languages را امتحان کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات