بروزرسانی ۳.۲ تلگرام قابلیت Channel را جایگزین Broadcast کرد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
تلگرام از جمله‌ی اپلکیشن‌های ارتباطی محبوب این روزها است که ویژگی‌های امنیتی آن بسیار جالب توجه و درخور است. این اپلیکیشن در راستای بهبود سرویس خود بروزرسانی جدید اپلیکیشن خود را تحت نسخه‌ی ۳.۲ منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

ساعاتی پیش کمپانی توسعه‌‌دهنده‌ی اپلیکیشن تلگرام بروزرسانی جدید این اپلیکشن را تحت نسخه‌ی ۳.۲ منتشر کرده است. از جمله‌ی ویژگی‌هایی که شاهد تغییراتی در آن هستیم،   Broadcasts است. قابلیت Broadcast امکان ارسال پیام‌ به بیش از ۱۰۰ کاربر تلگرام را بصورت همزمان امکان‌پذیر می‌کند. تلگرام با توجه به استقبال صورت گرفته از این موضوع Broadcast را با ویژگی مشابهی به نام Channels جایگزین کرده و محدودیت ارسال پیام  با استفاده از این اپلیکیشن را از ۱۰۰ نفر به نامحدود تغییر داده است.

Channels دارای ویژگی‌های جدیدی است که استفاده از آن را در مقایسه با گذشته بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند. برای مثال می‌توان به قابلیت اتصال به کانال‌ها از طریق لینک دائمی اشاره کرد. همچنین در داخل کانال می‌توان تعداد افراد گیرنده را در کنار آمار افرادی که پیام‌های ارسال شده را مشاهده کرده‌اند، دید. یعنی با استفاده از این قابلیت می‌توان به روشنی دید که چه تعداد از افراد پیام خاصی را مطالعه کرده‌اند.

بروزرسانی جدید تلگرام مشکل موجود برای کاربران این سرویس را که از اندروید ۲.۲ استفاده می‌کنند، برطرف کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات