زوم‌اپ: مجموعه ای کامل از بهترین ژست های عکاسی در اپلیکیشن Posing App

یک‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
Posing App اپلیکیشنی برای اندروید، آی او اس و ویندوزفون است که مجموعه‌ای عظیم و کامل از ژست‌های مختلف عکاسی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا عکس‌های خود را به بهترین شکل به ثبت برسانید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

معمولا کمتر کسی پیدا می شود که از تیپ یا چهره‌ی خودش در عکس‌های ثبت شده راضی باشد. این موضوع علاوه بر دلیل‌های مربوط به علم روانشناسی و خودشناسی، به ژست‌های نامناسب نیز ارتباط مستقیمی دارد. برای مثال وقتی در مقابل دوربین قرار می گیرید عکاس به شما می گوید که لبخند بزنید یا فرضا دست‌های خود را به کمر تکیه بدهید. اما موضوعی که در این میان وجود دارد عدم انتقال بی نقص ژست از عکاس به افراد است. به اعتقاد بسیاری از عکاسان، لبخند تنها در یک مرز مشخصی زیبا و گیرا خواهد بود. اگر کمی از این مرز زیاده روی شود لبخندی لوس، و اگر کمتر شود نیز لبخندی مصنوعی به چشم خواهد آمد. یا در هنگام قرار گیری دست‌ها به کمر، بسیار بهتر است که سینه جلو و زاویه‌ی سر کمی مایل به بالا باشد که طبیعتا این نکات توسط هر عکاسی به سوژه‌ی عکس گفته نمی شود و با گفتن "دستاتو بذار روی کمرت و لبخند بزن" مابقی توضیحات را از سر وا می کنند.

Posing App2

به همین دلیل اکثر افراد به یک مرجع کامل و استاندارد نیاز دارند که با بهترین ژست‌ها و نحوه‌ی دقیق اجرای آن‌ها آشنا شوند. مطمئن باشید که اگر در عکس‌های خود ژست‌های درستی را اجرا کنید، نه تنها از دیدن عکس‌های خود فراری نمی شوید بلکه بیش از پیش نیز به عکس انداختن علاقه‌مند می‌شوید. Posing App اپلیکیشنی در همین زمینه است که با ارائه‌ی مجموعه‌ای فوق‌العاده کامل از این تصاویر، در گروه‌بندی‌های مختلف و با طرح‌های دستی، به طور کاملا گویا و بدون نیاز به هیچ توضیحات اضافه‌ای، بهترین ژست‌های عکاسی را به شما نشان خواهد داد. دسته بندی ژست‌ها در این برنامه در مواردی همچون؛ کودکان، خانم ها، آقایان، زوج ها، عروسی، عکس‌های گروهی و... خلاصه شده اند که با مراجعه به هر کدام از این بخش‌ها می توانید به ده‌ها تصویر نمونه دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه با کلیک روی هر عکس نیز می توانید توضیحاتی مختصر درباره‌ی بهترین شیوه‌ی اجرایی آن را نیز مطالعه کنید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت پولی برای پلت فرم‌های اندروید، آی او اس و ویندوزفون منتشر شده است می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات