زوم‌اپ: مدیریت فایل با طراحی متریال در MK Explorer

پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
MK Explorer یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مدیریت فایل با طراحی متریال است که این روزها به شدت مورد توجه کاربرانی قرار گرفته است که به این سبک از طراحی گوگل علاقه‌مند هستند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

MK Explorer اپلیکیشنی کاربردی در زمینه‌ی مدیریت فایل‌ها است که در میان اپلیکیشن های مشابه، یکی از استانداردترین طراحی‌های متریال را به همراه دارد. این اپلیکیشن برخلاف دیگر همتایان خود، دارای امکانات بالایی است که با توجه به عدم وجود برخی از این امکانات در دیگر فایل منیجر‌های متریال، می توان آن را یک سر و گردن از دیگر اپلیکیشن‌های این زمینه بالاتر دانست. MK Explorer با پشتیبانی از دو پنل مجزا، بهترین شیوه‌ی کارکرد و مدیریت فایل‌ها را در اختیار کاربران قرار می دهد و انجام اموری مانند جا به جایی فایل‌ها را، بسیار ساده تر و سریع تر از حالت تک پنجره ای خواهد بود.

mkexplo2

علاوه بر امکانات اصلی اپلیکیشن‌های فایل منیجر مانند حذف، کپی، چسباندن و انتقال فایل ها، MK Explorer از نمایش و بازگشایی فایل‌های فشرده‌ی RAR و ZIP نیز پشتیبانی می کند و علاوه بر این قادر به ساخت فایل‌های فشرده از دیگر فایل‌ها هم خواهد بود. وجود یک نوار جستجو نیز می تواند به شما در پیدا کردن هر چه سریع تر فایل های مورد نظرتان کمک بسیاری کند.  ضمن آنکه MK Explorer با پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا، برای اجرا در تبلت‌های 7 و 10 اینچی نیز بهینه شده است که این موضوع باعث می شود تا برخلاف بسیاری از فایل منیجرهای دیگر، کاربر در اجرای آن در صفحات بزرگتر دچار مشکلاتی از قبیل افت کیفیت آیکون‌ها یا کوچک شدن نوشته‌ها نسبت به صفحه‌ی نمایش نشود. برای دانلود این فایل منیجر زیبا که به صورت کاملاً رایگان منتشر شده است می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات