زوم‌اَپ: اضافه شدن قابلیت ارسال ویدئوهای انیمیشنی در وایبر

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وایبر که روز‌به‌روز به سمت ویژگی‌های جدید‌تر و محبوبیت بیشتر پیش می‌رود، این‌بار سراغ شکلک‌های انیمیشنی رفته که احتمالا نمونه‌ی آن را در گوشه و کنار دیده‌اید.
تبلیغات

سازندگان اپلیکیشن Zoobe مدتی است که شروع به فعالیت در زمینه‌ی تولید ویدئو‌های انیمیشنی سبک کرده و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است به‌طوری که سرانجام وایبر را قانع به استفاده از این ویدئوهای متحرک کرده و در واقع این ویژگی جدید در وایبر، همان اپلیکیشن Zoobe است که به صورت یک افزونه، روی اپلیکیشن وایبر اضافه می‌شود.

اگرچه این ویدئوهای انیمیشنی، مانند شکلک‌های متحرک نرم‌افزار لاین، به صورت استکیر یا برچسب نیستند و در قالب یک فایل ویدئویی برای دوستانتان ارسال خواهند شد، اما با این حال امکانات بیشتری که در این ویدئوها در نظر گرفته شده است، چیزی از محبوبیت آن در مقایسه با شکلک‌های متحرک لاین کم نمی‌کند.

در این ویژگی جدید، شما می‌توانید ابتدا کاراکتر مورد نظرتان را انتخاب کنید، سپس از بین چند حالت مختلف مانند خوشحال، ناراحت و... یک حالت را برای آن انتخاب کنید و بعد از انتخاب تصویر زمینه (پیش فرض یا دلخواه) اقدام به ارسال آن کنید. که البته نکته‌ای که بیش از هر‌چیز این ویدئوها را متفاوت و محبوب می‌کند، امکان حرف زدن به جای کاراکترها است. به این معنا که شما می‌توانید قبل از ارسال نهایی، صدای خود را روی ویدئو ضبط کنید و آن را بم یا زیر‌تر کنید. بعد از آن خود اپلیکیشن اقدام به ترکیب صدا با حرکات لب و بدن کاراکتر خواهد کرد و بعد از نشان دادن یک پیش‌نمایش، می‌توانید آن را برای دوستانتان ارسال کنید.

zoobe2

استفاده از این اپلیکیشن از دو طریق ممکن خواهد بود. یک راه استفاده مستقیم از خود اپلیکیشن Zoobe است و راه دوم استفاده از افزونه‌ی آن در وایبر خواهد بود. در صورتی که از آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن وایبر استفاده می‌کنید، بعد از یک بار اجرا و استفاده از برنامه‌ی Zoobe (ساخت و ارسال یک ویدئو)،گزینه‌ای به منوی وایبر اضافه می‌شود که دسترسی و نحوه‌ی ارسال این ویدئوها را بسیار ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. البته استفاده از این ویژگی جدید، اپلیکیشن Zoobe دو مزیت مهم خواهد داشت. امکان ارسال ویدئوی ساخته شده به شبکه‌های اجتماعی دیگر و امکان ذخیره‌ی آفلاین ویدئو از ویژگی‌هایی است که اگر از درون وایبر به تولید این ویدئوها بپردازید، به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که یکی شدن اپلیکیشن Zoobe و وایبر، در مرحله‌ی ابتدایی قرار دارد، بنابراین ممکن است با توجه به مدل گوشی شما، فعلا گزینه‌ی این نرم‌افزار در منوی وایبر شما نمایش داده نشود. با این حال استفاده از تمام امکانات آن از طریق خود اپلیکیشن Zoobe ممکن خواهد بود و در بروزرسانی‌های آینده این گزینه به طور پیش‌فرض به وایبر اضافه خواهد شد. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات