نسخه‌ی جدید آفیس برای تبلت‌های کوچک و گوشی‌های‌ ویندوزفونی معرفی شد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
د رجریان برگزاری کنفرانس ویندوز 10 مایکروسافت، جو بلفیور از نسخه‌ی جدید نرم‌افزار آفیس برای تبلت‌های کوچک و گوشی‌های‌هوشمند نیز پرده برداشت.
تبلیغات

مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس ویندوز ۱۰ خود از نسخه‌ی جدید آفیس برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی پرده برداشت. وی با اشاره به سه نرم‌افزار پر کاربرد ورد، پاورپوینت و اکسل، این مجموعه‌ی نرم‌افزاری مختص استفاده در تبلت‌ها و گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی خواند.

نسخه‌ی جدید آفیس از همان نوار معروف ریبون که حاوی ابزار‌های کاربردی آفیس است، بهره می‌برد و می‌توان با استفاده از آن انواع دستورات را روی سند در حال ویرایش اعمال کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط بلفیور نسخه‌ی جدید آفیس بسیار روان است که علت آن بهبود عملکرد آن متناسب با سخت‌افزار در حال استفاده است. وی بخشی از کنفرانس را با استفاده از اسلایدهایی که از طریق گوشی‌هوشمند و نسخه‌ی جدید آفیس نمایش داده می‌شد، پیش برد.

مایکروسافت قابلیت پرینت از طریق وایرلس را نیز به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ی آفیس در این نرم‌افزارها گنجاند که در زمان عرضه‌ی ویندوز ۱۰ برای پی‌سی، گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات