فوتوشاپ برای ویندوزفون منتشر شد

جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که نسخه‌‌ی خاصی از فوتوشاپ برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده است و خوشبختانه از این پس کاربران ویندوزفون نیز قادر به استفاده از این برنامه خواهند بود. اپلیکیشن Photoshop Express یکی از بهترین ابزارهای برای ویرایش تصاویر در موبایل‌ها به شمار می‌رود.
تبلیغات

ادوبی برای فوتوشاپِ تحت ویندوزفون، از همان الگوی بکار گرفته شده در دو پلتفرم دیگر پیروی کرده است. نسخه پایه این برنامه با قابلیت‌های محدود ویرایش تصاویر، بصورت مجانی ارائه می‌شود؛ اما اگر بخواهید به ابزارها و افکت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، آن‌وقت باید هزینه پرداخت کنید.

فوتوشاپ اکسپرس، چندین ابزار مختلف را برای ایجاد تغییرات در تصاویر، برش‌زدن یا چرخاندن آن‌ها و همچنین از بین‌بردن قرمزی چشم در عکس‌های پرتره، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار همچنین امکان تنظیم شدت روشنایی، کنتراست و اکسپوژر عکس را هم دارد.

فوتوشاپ اکسپرس، صدها افکت شبیه به اینستگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد که ۲۲ تای آن‌ها مجانی است؛ ولی به ازاء هر ۲۰ افکت جدید باید ۲.۹۹ دلار هزینه کنید.

تصاویر ویرایش شده با فوتوشاپ، بصورت مستقیم در سرویس‌های ابری مانند Adobe Revel، وان‌نوت یا دارپ‌باکس و غیره قابل ذخیره‌سازی هستند.

از آنجایی که در حال حاضر نسخه‌ی بتا از اینستگرام برای ویندوز‌فون منتشر شده و بسیاری از نرم‌افزارهای محبوب ویرایش عکس برای این پلتفرم ارائه نشده‌اند، خبر انتشار فوتوشاپ برای ویندوز‌فون می‌تواند برای بسیاری از کاربران این پلتفرم خوشحال‌کننده باشد.

ادوبی چندی پیش، نسخه جدیدی از نرم‌افزار جامع Photoshop CC را که برای استفاده در تبلت سرفیس پرو ۳ بهینه شده بود، عرضه کرد؛ اما فوتوشاپ اکسپرس اولین محصول این شرکت برای پلتفرم ویندوز‌فون است. فوتوشاپ اکسپرس در سال ۲۰۰۹ برای iOS و در سال ۲۰۱۱ برای اندروید ارائه شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات