سامسونگ با ارائه اپلیکیشن Galaxy S5 Experience به معرفی ویژگی‌های پرچمدار خود بر روی سایر گوشی‌های اندرویدی می‌پردازد

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز که در حال خواندن این مطلب هستید سامسونگ امکان استفاده و امتحان کردن گلکسی اس 5 را از طریق بسیاری فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها در بازارهای منتخب فراهم کرده است که آمریکا و سوییس  آغازگر آن بوده‌اند. با این وجود برای اغلب ما که امکان امتحان مستقیم این پرچمدار را نداریم، سامسونگ اپلیکیشنی را با نام Galaxy S5 Experience منتشر کرده که به معرفی تعاملی گلکسی اس 5 و ابزارهای پوشیدنی سامسونگ می‌پردازد.
تبلیغات

 نمی‌توان انتظار داشت این برنامه تجربه‌ای نزدیک به گلکسی اس 5 را برای شما نمایان سازد. این اپلیکیشن در حقیقت بیشتر شبیه به یک ارائه و معرفی قدم به قدم از ویژگی‌های موجود در گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ است که شامل دوربین، اپلیکیشن S Health، حالت ذخیره باتری Ultra Power و... می‌شود. لازم به ذکر است که ممکن است در استفاده از این برنامه با توجه به انتشار تازه‌ی آن شاهد باگ یا مشکلات کوچکی نیز باشید.

s5-exp2

شما می‌توانید اپلیکیشن تجربه کاربری گلکسی اس 5 را از این لینک از طریق گوگل پلی دریافت کنید یا منتظر ارائه آن در مارکت‌های ثانوی نظیر بازار باشید. برای اجرای مناسب این اپلیکیشن، لازم است گوشی‌هوشمند شما به اندروید 4.0 یا بالاتر مجهز باشد و حداقل رزولوشن 480 در 800 پیکسل آن را همراهی نماید. یک گیگابایت حافظه رم و یک گیگاهرتز توان پردازنده نیز از حداقل‌های ذکر شده هستند. به این مسأله توجه داشته باشید که اپلیکیشن مذکور بر روی دستگاه‌های تبلت به خوبی عمل نخواهد کرد.

سامسونگ پرچمدار گلکسی اس 5 خود را در 11 آوریل ( 22 فروردین) بصورت جهانی در اغلب بازارها عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات