قابلیت تشخیص دست نوشته فارسی و 12 زبان دیگر به اپلیکیشن Google Translate در اندروید اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
قابلیت تشخیص دست نوشته فارسی به مترجم گوگل اضافه شده است.
تبلیغات

اگر شما نیز یکی از کاربران سیستم عامل اندروید هستید و گهگاه از اپلیکیشن مترجم گوگل یا گوگل ترنسلیت در این سیستم عامل استفاده می‌کنید، قطعا متوجه توانایی بالای این سیستم در ترجمه کلمات و متون از زبانی به زبان دیگر شده‌اید. حال خبر خوش در مورد این اپلیکیشن، اضافه شدن قابلیت تشخیص دست نوشته فارسی است که قطعا یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن برای کاربران فارسی زبان تلقی می‌شود.

گوگل به تازگی یک بسته بروزرسانی برای اپلیکیشن مترجم خود در سیستم عامل اندروید ارائه داده که در آن قابلیت تشخیص دست نوشته 13 زبان جدید به آن اضافه شده است. این بروزرسانی کمی پس از ارائه بروزرسانی برای این اپلیکیشن در سیستم عامل iOS اپل منتشر شده است.

حال، کاربرانی که به زبان‌های فارسی، عربی، لهجه‌های گوناگون هندی مانند پنجابی و گجراتی، بوسنیایی و... مکالمه می‌کنند و می‌نویسند، می‌توانند تنها با نوشتن کلمات و جملاتی به زبان اصلی خود، آن‌ها را به زبان‌های دیگر ترجمه کنند. شاید این بروزرسانی مهمترین بروزرسانی عرضه شده برای اپلیکیشن مترجم گوگل نباشد، اما قطعا پشتیبانی از زبان‌های کشورهای خاورمیانه، به خصوص ایران عزیز، یک نقطه مثبت بزرگ برای این اپلیکیشن و البته کمپانی گوگل تلقی می‌گردد.

برای دریافت بروزرسانی جدید و یا نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه اندرویدی خود به اینجا مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات