بازی موبایل از دزدی در سن آندریاس GTA تا پرورش اژدها

یک‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
مطالعه 4 دقیقه
از بازی GTA برای گوشی تا بازی ترسناک موبایلی Into the Dead را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شود. در ادامه با 1+5 بازی، همراه زومیت باشید.

Grand Theft Auto: San Andreas

این بازی به قدری محبوب و معروف است که نیاز به معرفی چندانی ندارد. در آخرین نسخه از آن، این‌بار مسابقه و دزدی ماشین را در خیابان‌های نه چندان پر زرق و برق سن‌آندریاس، در اوایل دهه 90 پی می‌گیرید؛ جایی که باندهای تبهکار و گنگستر، در خیابان‌های آن پرسه می‌زنند. سناریوی این بازی بر اساس شخصیتی که هیچ چیز برای از دست دادن ندارد، طراحی شده و در آن شما نقش کارل جانسونی را خواهید داشت که می‌بایست از دست همه فرار کند.

Grand-Theft-Auto-San-Andreas---Android-iOS---6.99

Dragon’s World

در این بازی شما به پرورش و نگهداری از اژدهای کوچکی می‌پردازید و لحظه به لحظه شاهد رشد و به کمال رسیدن آن خواهید بود؛ تا جایی که اژدهای شما به اوج زیبایی خود خواهد رسید. شما می‌توانید نژاد اصلاح شده و منحصر به فردی را را بر اساس نمونه فعلی خود، تربیت نمایید. ساخت پناهگاه بر فراز جزایر معلق در آسمان، از دیگر مسئولیت‌های شماست. این بازی از گرافیک جذاب و زیبایی بهره می‌برد.

Dragons-World---Android-iOS---Free-

Despicable Me: Minion Rush

شخصیتی با‌نمک، زرد رنگ، وفادار و با گویشی خاص، آماده است تا از سخت‌ترین چالش‌های موجود در آخرین نسخه از سری بازی های «من نفرت‌انگیز» یعنی Minion Rush  گذر کند. شما به عنوان یک جانور سوگلی می‌بایست در مراحلی سریع و البته مفرح، به رقابت با دیگران پرداخته و رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید. سرعت‌عمل شما در پرش، پرواز، ردکردن موانع، جمع‌آوری موزها و البته در غلبه بر رقبای خائن، شما را در کسب عنوان موجود سوگلی سال کمک خواهد کرد. این بازی قابلیت به اشتراک‌گذاری امتیاز در هر سه سیستم‌عامل اندروید، آی او اس و ویندوزفون را دارد.

Despicable-Me-Minion-Rush---Windows-Phone---Free-

From Cheese

این بازی ذهن شما را درگیر کرده و مهارت‌هایتان را به چالش می‌کشد تا بتوانید پنیر را بدست آورید. در این بازی شما می‌بایست بوی پنیر را به سمت موش هدایت کنید تا موش بازی ما، بتواند پنیر را پیدا کرده و از گرسنگی نجات پیدا کند. به عبارت دیگر، این بازی 58 پازل معکوس را در اختیار شما می‌گذارد. موش فقط می‌تواند بویی را که از سمت پنیر به طرف او می‌آید دنبال کند و راه دیگری برای رسیدن به پنیر وجود ندارد. مراقب باشید که عطر را، بیش از اندازه مصرف نکنید. صرفه‌جویی شما در مصرف عطر، ستاره‌های بیشتری را در پی خواهد داشت.

From-Cheese---Windows-Phone---Free

Into the Dead

این بازی شما را به دوران پایان دنیا خواهد بود؛ جایی که زامبی‌ها در آن جولان داده و هیچ شانسی برای زنده‌ماندن یک انسان سالم وجود ندارد. اما شما قرار است قواعد این دنیا را بر هم بزنید. شما به عنوان یک انسان سالم، می‌بایست هر کار لازم را با سرعت و دقت انجام داده تا جان خود را به هر وسیله ممکن نجات بدهید. مرده‌ها رو به افزایشند، عجله کنید!

IntoTheDead---Windows-Phone---Free

پیشنهاد شما: Angry Birds Go

این پرندگان کوچک ولی خشمگین، این روزها در اوج شهرت خود به سر می‌برند و علاقه‌مندان به بازی، از کوچک و بزرگ، لحظات خود را با مراحل جذاب گونه‌های مختلف این بازی پر می‌کنند. اما این بار فضای بازی تفاوت بسیاری با نسخه‌های قبلی آن دارد. این بار شما می‌بایست در مسابقات رالی در جزیره‌ای زیبا و البته در مسیرهایی تند و خطرناک، به رقابت پرداخته و خود را به خط پایان برسانید. مراقب دشمنان بازیگوش و پیچ‌های خطرناک باشید. شما می‌توانید با ارتقای سطح رانندگی خود، از ماشین‌های بهتری برخوردار شوید.

Angry-Birds-Go---Windows-Phone---Free
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات