زوم‌اپ: اپلیکیشن‌هایی برای همه

یک‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهیم شد که برای شما اوقاتی مفرح به ارمغان خواهند آورد.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شود. در ادامه با ۱+۳ اپلیکیشین، همراه زومیت باشید.

Star Wars: Tiny Death Star

نسخه اولیه این بازی تنها برای کاربران استرالیا و اقیانوسیه منتشر شده بود. اما حالا این بازی دوست‌داشتنی برای همه کاربران جهان در دسترس قرار گرفته است. Star Wars: Tiny Death Star، به شما فرصت می‌دهد تا در کهکشان‌های دور به ساختمان‌سازی مشغول شده و ستاره تاریک خود را بسازید.

PicFeed

مشابه آنچه که در پلاگین‌های اینستاگرام مشاهده نموده‌اید، PicFeed به شما امکان‌ می‌دهد تصاویر جدیدی گرفته و افکت‌های متفاوتی بر روی آن‌ها اعمال کنید و علاوه بر آن، تصاویر دوستان اینستاگرامی خود را دنبال نمایید. این اپلیکیشن‌ را امتحان کنید تا به خارق‌العاده و کاربردی بودن آن پی ببرید.

از این پس شما دو ویرایشگر تصویر فوق‌العاده در اختیار دارید.

QuizUp

بهتر است اپلیکیشن‌های طرح معما و کوئیز قدیمی را کنار بگذارید، چرا که QuizUp اپلیکیشنی فوق‌العاده و جذاب در این زمینه محسوب می‌شود. QuizUp با بیش از صدهزار سؤال در ۲۵۰ موضوع مختلف برای چندین دقیقه ذهن شما را به چالش کشیده و شما را بی‌حوصلگی می‌رهاند. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید با دوستان خود نیز رقابت کنید.

اگر هم معماهایی جذاب و  سرگرم‌کننده می‌شناسید، در QuizUp عضو شده و معما‌های خودتان را برای دیگران به نمایش بگذارید.

اپلیکیشن شما: دارونـمـا

اپلیکیشن ایرانی دارونما برای ارائه اطلاعات دارویی مفید و کاربردی به کاربران ایرانی ساخته شده است.

این نرم‌افزار، تمامی منابع و امکانات وب‌سایت دارونما را برای استفاده راحت‌تر کاربران دستگاه‌های اندرویدی به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.دارونما کاملا رایگان بوده و بیش از صدهزار صفحه اطلاعات عمومی به زبان فارسی، تخصصی به زبان لاتین و تجاری شرکت‌های دارویی را در بر می‌گیرد. با توجه به آنلاین بودن نرم‌افزار کلیه اطلاعات به صورت آنی و بروز شده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و بروزترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • امکان جستجوی داروهای ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام‌های تجاری و ژنریک
  • ارایه به روز قیمت‌های بیمه‌ای داروها با امکان جستجو در بین آن‌ها
  • ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبا
  • ارایه لیست داروها بر اساس گروه‌های دارویی
  • نمایش اطلاعات تجاری داروهای شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده
  • نمایش محصولات شرکت‌های تولیدکننده و توزیع‌کننده و واردکننده
  • ارایه اخبار و مقالات به روز دنیای سلامت
  • انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات