بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید و iOS

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
مرد در حال انجام بازی بسکتبال در گوشی
در این مقاله، ۱۰ نمونه از بهترین بازی‌های ورزشی برای اندروید و iOS را معرفی کرده‌ایم که از آن‌ها لذت خواهید برد.
تبلیغات

در دنیای هیجان‌انگیز بازی‌های موبایل که در آن امکانات بی‌پایان و سرگرمی بی‌حد‌و‌مرزی وجود دارد، بازی‌ ورزشی از سبک‌های پرطرفداری است که میلیون‌ها نفر در جهان به آن‌‌ علاقه‌مندند. تصور کنید با زدن یک گل در لحظات آخر بر حریف آنلاین بازی فوتبال غلبه کنید، با حرکات متوالی توپ در یک بازی بسکتبال NBA توپ را به داخل حلقه بیندازید، تنیس را از صفحه‌ی موبایل اما نزدیک به واقعیت بازی کنید، از سرعت و هیجان هاکی روی یخ لذت ببرید یا در یکی از تیم‌های فوتبال آمریکایی ایفای نقش کنید.

بازی‌های ورزشی که در این مطلب معرفی شده‌اند، جزو بازی‌های پرمخاطب‌ در نوع خود هستند.

۱. Table Tennis Touch

بازی Table Tennis Touch

بازی Table Tennis Touch بازی تنیس کاربرپسند و جذابی است که روش بازی ساده‌ای دارد و از انیمیشن و گرافیک باکیفیت برخوردار است. این بازی سه حالت Career و Quick Game و Arcade دارد.

در حالت Quick Game، با رقیبی که هوش مصنوعی کنترلش می‌کند، بازی می‌کنیم. تمام کاری که باید انجام دهیم، این است که با حرکت‌دادن راکت خود، توپ را به‌سمت حریف پرتاب کنیم. اگر حریف نتواند توپ را برگرداند، امتیاز به‌نفع ما خواهد بود و در‌صورتی‌که ما نتوانیم توپ را پاسخ دهیم، امتیاز برای طرف مقابل ثبت خواهد شد.

ضعف مهم بازی مذکور این است که امکان روبه‌روشدن با رقبای واقعی را ندارد. برای این منظور، باید نسخه‌ی دیگری به اسم Ping Pong Fury را دانلود و نصب کرد. در ادامه شما لیست بهترین بازی‌های آیفون را نیز می‌توانید از لینک مورد نظر بخوانید.

دانلود Table Tennis Touch

۲. Tennis Clash

بازی Tennis Clash
بازی Tennis Clash
بازی Tennis Clash

تنیس کلش یکی از بهترین بازی‌های چندنفره موبایل در این فهرست است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز از تنیس با گرافیک سه‌بعدی شگفت‌انگیز و کنترل‌های ساده و درک‌پذیر ارائه می‌دهد. این بازی گیم‌پلی راحتی دارد. کافی است مکانی که می‌خواهید توپ را بزنید، مشخص کنید و با حرکت انگشت روی صفحه، توپ را به‌سمت حریف بفرستید. هرگاه حریفتان نتواند توپ را به شما برگرداند، یک امتیاز کسب می‌کنید و اگر خودتان توپ را از دست بدهید، امتیاز را به حریف می‌دهید.

در بازی Tennis Clash، با هوش مصنوعی به‌صورت آفلاین یا با بازیکنان واقعی در سراسر جهان به‌صورت آنلاین می‌توانید بازی و این بازی را در مکان‌های مشهوری مانند نیویورک، سیدنی، ریو، توکیو، مسکو، پاریس و جاهای دیگر تجربه کنید. به‌علاوه، می‌توانید به باشگاه‌ها بپیوندید یا آن‌ها را بسازید و در رویدادهای هیجان‌انگیزی شرکت کنید.

دانلود Tennis Clash

۳. Real Cricket 22

گیم پلی بازی Real Cricket 22

چندین عنوان در رقابت برای کسب رتبه‌ی برتر در فهرست بهترین بازی‌های کریکت برای موبایل وجود دارند؛ اما بازی‌ای که علاقه‌مندان بیشتری را به‌ خود جذب کرده، Real Cricket 22 نام دارد که به‌ رابط کاربری بسیار‌ عالی و گیم‌پلی پیشرفته‌‌اش مشهور است.

گرافیک و انیمیشن‌ این بازی واقعاً تحسین‌کردنی هستند. انواع جنبه‌های بازی، ازجمله ورزشگاه، سطح دشواری، تعداد اورها، نوع زمین بازی، ساعت بازی و حتی ناظر بازی را به‌دلخواه می‌توانید تغییر دهید. هر بخش از بازی، از‌جمله بت‌کردن (ضربه‌زدن به توپ)، برگرداندن توپ، گرفتن توپ یا بیرون کردن بازیکن را شما کنترل می‌کنید. این سطح از کنترل تجربه‌ی بازی‌ بسیار واقع‌گرایانه‌ای را ارائه می‌دهد.

دانلود Real Cricket 22

۴. FIFA Soccer

بازی FIFA Soccer

فیفا (FIFA Soccer) بازی رسمی موبایل جام‌جهانی فیفا ۲۰۲۲ است و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های فیفا برای آیفون و اندروید است. این بازی درباره‌ی ساخت تیم رؤیایی نهایی و حاکمیت بر زمین فوتبال است. شما می‌توانید بازیکنان را مقایسه و تعویض کنید و ترکیب‌ها و فرم‌های مختلفی را بسازید و با تمرین و افزایش مهارت بازیکنان تیم خود، توانایی‌های آن‌ها را ارتقا دهید.

بازی گیم‌پلی بسیار روان و ساده‌ای دارد و می‌توانید به‌دقت پاس بدهید، تکل بروید، شوت بزنید و سایر کارها را انجام دهید. بازی فیفا حقیقت فوتبال را با گرافیک‌های خیره‌کننده و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه‌اش به‌تصویر می‌کشد و حس مسابقه‌ی فوتبال زنده را در صفحه‌ی گوشی فراهم می‌کند.

تنها چیزی که به‌نظر ما می‌تواند بهبود یابد، رابط کاربری بازی است. در‌حال‌حاضر، امکانات بازی به‌صورت پراکنده قرار دارند و ممکن است آشنایی با تمام قابلیت‌ها برای کاربران دشوار باشد. وجود صفحه‌‌ی اصلی با نظم بیشتر که همه‌ی امکانات بازی به‌صورت مرتب در بخش‌ها و دسته‌بندی‌های مرتبط قرار گیرد، به بازیکنان بسیار کمک خواهد کرد.

دانلود FIFA Soccer

۵. NBA 2K Mobile Basketball Game

بازی NBA 2K Mobile Basketball Game

بازی NBA 2K Mobile Basketball بیشترین امتیاز را در دسته‌بندی بازی‌های بسکتبال برای موبایل دارد. کارت‌های بازیکن مجازی که نماینده‌ی بازیکنان واقعی NBA هستند، می‌توانید جمع‌آوری کنید و تیمی را بسازید که دوست دارید با آن بازی کنید.

به‌علاوه، NBA 2K Mobile بازی‌های روزانه‌ای به‌ نام Drills ارائه می‌دهد که با استفاده از آن مهارت‌های خود را در چالش‌های مختلف مرتبط با بسکتبال می‌آزمایید و پاداش‌ به‌دست می‌آورید. همچنین، به انجمن‌های پیشنهادی می‌توانید بپیوندید یا انجمن خودتان را بسازید تا با سایر بازیکنان مسابقه بدهید.

گیم‌پلی NBA 2K به‌گونه‌ای طراحی شده است که تسلط بر آن راحت باشد. این بازی کنترل‌هایی برای انجام اقدامات مختلف از‌جمله دفاع، انتخاب‌کردن، گرفتن توپ و شوت‌زدن دارد که باعث می‌شود تجربه‌ی بازی بسیار واقع‌گرایانه و واقعی باشد.

دانلود NBA 2K Mobile Basketball Game

۶. Hockey All Stars

گیم‌پلی بازی Hockey All Stars

Hockey All Stars یکی از بهترین بازی‌های هاکی موبایل است که گیم‌پلی سریعی دارد و هدف آن ایجاد حس هیجان و سرعت هاکی روی یخ است. با پیشرفت در بازی، تیم خود را ازطریق تمرین یا جمع‌آوری کارت‌های بازیکن می‌توانید ارتقا دهید. شما می‌توانید به‌صورت آفلاین علیه ربات‌ها بازی کنید یا به‌مصاف تیم‌های واقعی آنلاین بروید.

قوانین بازی ساده‌ و شامل استفاده از «پوک چک» برای سرقت توپ از حریفان و مانور‌های استراتژیک برای حرکت به‌سمت دروازه یا انتقال توپ به هم‌تیمی‌ها هستند. یک‌ بار که در موقعیت مطلوبی نزدیک دروازه قرار گرفتید، به‌سمت هدف نشانه‌گیری و توپ را شوت کنید تا گل شود.

با‌این‌حال، ربات‌ها در بازی Hockey All Stars مشکل چندانی ایجاد نمی‌کنند و به‌ مهارت‌های دفاعی و حمله‌ای ابتدایی نیاز دارند که این باعث می‌شود گل‌زدن به آن‌ها بسیار آسان باشد. با ایجاد سیستم هوش‌ مصنوعی رقابتی‌تر، این بازی ظرفیت‌های زیادی دارد تا تجربه‌ای جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر برای مخاطبانش ارائه دهد.

دانلود Hockey All Stars

۷. EA Sports UFC 2

بازی EA Sports UFC 2

UFC Mobile 2 قصد دارد تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌ای از اکشن اتحادیه‌ی مبارزان حرفه‌ای (UFC) ارائه دهد؛ ازاین‌رو، بازیکنانی از وزن‌های مختلف را شبیه‌سازی می‌کند. شما می‌توانید بخت خود را در مبارزه با قهرمانان معروف در نبردهای واقعی امتحان کنید.

با حرکت‌دادن انگشت خود به چپ، راست، بالا و پایین روی صفحه، می‌توانید ضربات مشت و لگد را روی حریف اجرا کنید. هنگامی‌که سه‌ ضربه‌ی متوالی در یک حمله وارد می‌کنید، ضربه‌ی شما شدت و قدرت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین با تمرین‌دادن، مبارز خود را به سطح‌ بالاتری می‌رسانید تا توانایی او را افزایش دهید و قوی‌ترش کنید.

دانلود EA Sports UFC 2

۸. Madden NFL 22

گیم پلی بازی Madden NFL 22

Madden NFL 22 بازی فوتبال آمریکایی جذابی است که طرفداران زیادی دارد و تاکن،ون بیش از ۱۰ میلیون نصب از گوگل پلی داشته است. اگر با فوتبال آمریکایی آشنا هستید یا قصد دارید آن را در قالب بازی موبایلی یاد بگیرید و انجام دهید، این بازی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

برای انجام بازی، باید تیمی از بازیکنان قوی و مستعد بسازید و نیرو‌های خود را از بین بازیکنان واقعی NFL انتخاب کنید. سپس، آن‌ها را با استفاده از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های منحصر‌به‌فرد خود در زمین بازی بچینید. Madden NFL 22 شما را با نیازها و وظایف مختلفی روبه‌رو می‌کند که باید به‌موقع آن‌ها را انجام دهید. با هوش و سرعت عمل خود حین بازی، روش‌های خاصی را به‌کار می‌گیرید تا با چالش‌های پیچیده‌ای مواجه شوید که بازی به‌همراه دارد.

در این بازی، سعی شده است که تمام خصوصیات و رفتارهای بازیکنان واقعی شبیه‌سازی شود تا تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌ی جذابی برای کاربر ایجاد شود. همچنین، بازی می‌تواند به‌صورت آنلاین و با حریف واقعی یا آفلاین و درمقابل هوش‌ مصنوعی انجام شود.

دانلود Madden NFL 22

۹. FIE Swordplay

بازی FIE Swordplay

FIE Swordplay یکی از بازی‌های ورزشی محبوب و جذاب در دسته‌ی شمشیرزنی محسوب می‌شود. ابتدا یک اسلحه را انتخاب و تجهیزات خود را تنظیم و با حریف مبارزه می‌کنید.

تکنیک‌های واقعی شمشیرزنی، گرافیک زیبا، کنترل‌های آسان، حالت PvP (شخص دربرابر شخص) آنلاین و حالت داستانی ازجمله ویژگی‌های FIE Swordplay هستند که از حمایت رسمی انجمن بین‌المللی شمشیرزنی نیز برخوردار است. شمشیرزنی ورزش‌ چندان پرطرفداری نیست؛ اما این بازی بدون شک بازی ورزشی جذابی است.

دانلود FIE Swordplay

۱۰. PES

بازی  PES 2023

PES که اخیراً به efootball معروف شده، بازی فوتبالی مانند بازی FIFA است و هرسال با‌توجه‌به بازیکنان و تیم‌های واقعی به‌روزرسانی می‌شود. این بازی سه حالت Quick Match و Multiplayer Mode و Career Mode دارد و تیم خود را می‌توانید مدیریت و در مسابقات آنلاین شرکت کنید و حتی هزینه‌ها و سود به‌دست‌آمده را کنترل کنید.

یکی از ویژگی‌های اصلی PES 23 داشتن گیم‌پلی پیشرفته است. حرکات بازیکنان، کنترل توپ، پاس‌دادن، شوت‌کردن و انیمیشن‌های بازی بسیار واقع‌گرایانه شده‌اند؛ به‌طوری‌که تجربه‌ی تأثیرگذار و لذت‌بخشی به کاربر منتقل می‌کنند.

در حالت آفلاین، می‌توانید آخرین به‌روزرسانی بازیکن‌ها و تیم‌ها را مشاهده و بازی‌ کنید. همچنین، این امکان را دارید که به‌صورت آنلاین با دوستان یا رقبای واقعی روبه‌رو شوید.

دانلود PES 2023

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات