ادوبی قابلیت جدید Camera Raw را در نسخه آیپد فتوشاپ به نمایش گذاشت

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به گفته ادوبی، به‌زودی برنامه فتوشاپ در آیپد از Camera RAW پشتیبانی خواهد کرد؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های RAW را اجرا و ویرایش کنند.
تبلیغات

در آستانه برگزاری کنفرانس مکس ۲۰۲۱ در تاریخ ۲۶ اکتبر، ادوبی پیش‌نمایشی از ویژگی‌هایی که در آینده به برنامه فتوشاپ می‌آید، به اشتراک گذاشته است. فتوشاپ از این پس قادر خواهد بود از ابزار Camera Raw برای اجرا و ویرایش فایل‌های RAW در آیپد پشتیبانی کند.

کاربران می‌توانند از این ابزار برای وارد کردن هر نوع فایلی که Camera Raw در حال حاضر پشتیبانی می‌کند، استفاده کنند. این شامل فایل‌های ProRAW اختصاصی اپل در آیفون ۱۲ پرو و ۱۳ است و کاربران با بهره‌گیری از قابلیت جدید می‌توانند از آن‌ها خروجی بگیرند.

هنگامی که کاربر یک تصویر را بارگذاری می‌کند، به همه تنظیمات معمولی که در نسخه دسکتاپ Camera Raw ارائه می‌شود، دسترسی خواهد داشت و می‌تواند مواردی مانند نوردهی و رنگ عکس‌هایش را تغییر بدهد.

تماشا در یوتیوب

یکی از ویژگی‌های جدید این است که می‌توان فایل RAW را به‌عنوان یک شیء هوشمند به فتوشاپ وارد کرد. این بدان معنا است که می‌توانید تصاویر را به PSD اضافه و فایل به‌دست‌آمده را در فتوشاپ دسکتاپ باز کنید و همچنان به فایل و تنظیمات دسترسی داشته باشید. ادوبی می‌گوید Camera Raw به‌زودی به فتوشاپ نسخه آیپد افزوده خواهد شد. احتمالاً اواخر این ماه شاهد پیش‌نمایش ویژگی‌های بیشتر فتوشاپ و برنامه‌های مختلف ادوبی در رویداد Adobe Max خواهیم بود.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات