نسخه جدید VLC با پشتیبانی از پردازنده‌ی M1 برای macOS عرضه شد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
3.0.12 VLC برای macOS عرضه شد. در این نسخه چند قابلیت گنجانده شده است تا کاربران مک تجربه بهتری در پخش ویدئو‌ داشته باشند.
تبلیغات

به‌گزارش GSMarena، جدیدترین نسخه‌ی VLC برای کاربران macOS منتشر شد. این پخش‌کننده‌ی صوت و تصویر با شماره نسخه 3.0.12 در دسترس کاربران قرار گرفته است و پیشرفت‌ها و بهبود‌های مهمی برای کاربران به همراه دارد. کاربران کامپیوتر‌ مک مجهز به تراشه M1 اپل باید بدانند که اکنون، VLC از تراشه جدید و قدرتمند اپل به‌صورت بومی پشتیبانی می‌کند.

کاربران macOS باید توجه داشته باشند که این نرم‌افزار پس از به‌روزرسانی به نسخه 3.0.12 هم‌چنان x86 خواهد ماند؛ در نتیجه برای بهره‌مندی از نسخه ARM نرم‌افزار، مجددا باید گزینه آپدیت در منوی آن را انتخاب کرد تا نسخه 3.0.12.1 روی کامپیوتر آن‌ها نصب شود.

کاربران کامپیوتر‌ مک مجهز به تراشه‌ اینتل هم باید آپدیت VLC را نصب کنند؛زیرا این نسخه مشکل پخش نامنظم صدا در macOS را حل کرده است. کاربران نسخه macOS Big Sur در بخش رابط کاربری هم تغییراتی مشاهده خواهند کرد.

نسخه جدید VLC برای macOS

جدیدترین نسخه از این پخش‌کننده تغییرات نسبتا خوبی به خود دیده است. به‌عنوان مثال می‌توان به پشتیبانی نرم‌افزار از پروتکل RIST (انتقال پایدار در پخش ویدئو‌ی آنلاین)، بهبود بخش تنظیمات برای پخش ویدئو با وضوح تطبیقی و به‌روزرسانی اسکریپت‌های مرتبط با YouTube و Vocaroo اشاره کرد. علاوه‌ بر موارد ذکرشده، سطح امنیت نرم‌افزار بهبود یافته و مشکل کرش نرم‌افزار در هنگام استفاده از فیلترهای ویدیویی Direct3D برطرف شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات