گوگل‌ مپ احتمالا اجازه به اشتراک گذاری وضعیت باتری را به کاربران می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل‌ احتمالا ویژگی جذاب به اشتراک گذاری وضعیت باتری را به گوگل‌مپ اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

 باتری تلفن همراه معمولا مشخص نیست که به اندازه کافی شارژ نگه دارد تا در طول مسیر با خانواده و دوستان در تماس باشید؛ احتمال خاموش شدن گوشی در طول مسیر هم وجود دارد؛ بنابراین اندروید پلیس کدی را در گوگل‌مپ بتا نسخه اندروید نشان می‌دهد که کار آن به اشتراک گذاری عمر باتری در کنار مقصد شما است. این ویژگی زمانی که یک دوست یا عضوی از خانواده در شب به سمت خانه خود راه افتاده است و شما نگران او هستید.

به نظر می‌رسد که کد گوگل‌ مپ بتا به ویژگی دیگری اشاره دارد که می‌تواند با توجه به مکان‌های مورد علاقه شما مسیر را تغییر دهد.

در حال حاضر ممکن است شما قبل از انتشار به‌روزرسانی اصلی بتوانید از این ویژگی استفاده کنید. کدهای مخفی همانند این کد امکان دارد در چندین نسخه باقی بماند و پس از آن احتمال می‌رود به این دلیل که هنوز کاملا آماده نیستند یا به آن صورتی که انتظار می‌رفت کار نمی‌کنند به‌طور کامل حذف شوند، با این حال این ویژگی نشان می‌دهد که گوگل در نظر دارد برای اشتراک گذاری موقعیت مکانی کاربران ویژگی‌ها و امکانات بیشتری اضافه کند، این ویژگی می‌تواند برای کاربران بسیار مفید و جالب باشد.

انتظار می‌رود این ویژگی به‌زودی توسط گوگل معرفی و منتشر شود. نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا می‌تواند برای کاربران مفید باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات