زوم‌اپ: مجموعه ابزارهای ادوبی در اپلیکیشن Adobe Capture CC

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Adobe Capture CC اپلیکیشنی دیگر از سوی کمپانی ادوبی برای گوشی‌های موبایل است که مجموعه ابزارهای کاربردی و مهم را در قالب یک اپلیکیشن، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ادوبی تاکنون اپلیکیشن‌های متنوعی را برای اندروید منتشر کرده است که هرکدام، تمرکز خود را روی یک مبحث گرافیکی گذاشته و در کنار هم نیاز تخصصی و عمومی بسیاری از افراد را در گوشی‌های موبایل رفع می‌کردند که برای مثال می‌توان به اپلیکیشن‌های Adobe Shape, Adobe Brush و Adobe Color اشاره کرد. Adobe Capture CC یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ادوبی برای گوشی‌های موبایل است که به نوعی، ترکیب تمام اپلیکیشن‌های یاد شده، در یک برنامه‌ی واحد است به این معنا که هر امکانی که در اپلیکیشن‌های قبلی ادوبی وجود داشت، همگی در کنار هم و در قالب اپلیکیشن Adobe Capture CC در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

Adobe Capture CC2

اگر نگران پیچیده شدن اپلیکیشن Adobe Capture CC به دلیل پرداختن به امکانات چند اپلیکیشن مستقل هستید، ادوبی خیال شما را با یک طراحی ساده و گویا برطرف کرده است. به این صورت که با ورود به اپلیکیشن، 4 تب جداگانه با عناوین Colors, Shapes, Brushes و Looks برای شما به نمایش در خواهد آمد که با لمس هر کدام، به بخش مربوط به آن منتقل خواهید شد. امکان آنالیز رنگ‌ها در اپلیکیشن‌های مختلف، امکان طراحی با قالب‌ها و تبدیل آن‌ها به وکتور، وجود ده‌ها براش خاص و زیبا و همچنین قابلیت همگام سازی با سرویس‌های ابری ادوبی، از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن جامع به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات